افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی

افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
بر اساس مدرک تحصیلی منتشر شده از علی اکبر رائفی پور، نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است.
کد خبر: ۱۸۸۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه‌ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

منبع: اقتصاد ۲۴

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Russian Federation
person
کورش
cm_time
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
cm
اینم شیطونی رسانه چه تو سر دارید؟ دلیل نمیشه تحصیلات و نمره دلیل سواد و موفقیت نیست.اغلب دانشمندان مشهور و مخترعان افرادی بودند که از مدرسه یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کردند ، بنا به دلایلی اخراج می شدند
توماس ادیسون یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی توماس ادیسون یک مخترع ، کارآفرین و شخصی است که بدون تحصیل توانست نیاز مهم بشر را رفع کن و از محبوب ترین اختراعات او می توان به لامپ و دوربین فیلمبرداری می باشند که توانست همه گیر شود .
برادران رایت ، برادرانی بودند که توانستند "ماشین پرواز" را اختراع کنند و موفق به پرواز در آوردن اولین هواپیما شدند و با این حال اُرویل رایت در مقطع ابتدایی از مدرسه طرد شد
بیل گیتس یکی از مخترعان بزرگ است که بعد از اخراج شدنش از دانشگاه هاروارد تبدیل به یک میلیاردر شد
استیوجابز رئیس و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل است و به دلایلی از دانشگاه اخراج شد و توانست به فردی موفق تبدیل شود.او یکی از پیشگامان انقلاب کامپیوتر می باشد .

ارنست همینگوی...و
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۱ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون