اتهام بایرن به داور: گفت اینجا پنالتی نمی‌گیرم!

اتهام بایرن به داور: گفت اینجا پنالتی نمی‌گیرم!
مکس ابرل، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید داور بازی برابر آرسنال صحنه هند گابریل را دیده اما پنالتی نگرفته است.
کد خبر: ۱۵۳۵۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در لندن روبروی آرسنال صف‌آرایی کرد و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه بازی تماشایی و جنجالی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. 

شاگردان توماس توخل در این بازی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و موفق شدند از حریف پیش بیفتند و این فرصت را هم داشتند که این برتری را افزایش دهند، اما صحنه جنجالی این بازی از سوی داور پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض بازیکنان، کادر فنی و مدیران این تیم را به همراه داشته باشد.

گابریل روی یک صحنه و در حالی که سوت داور به صدا درآمده بود، پاسی که داوید رایا برای او ارسال کرد را با دست گرفت و سپس خودش اقدام به زدن دوباره ضربه دروازه کرد، اما با وجود اعتراض شدید بازیکنان بایرن مونیخ، داور حاضر به اعلام ضربه پنالتی نشد.

اتهام بایرن به داور: گفت اینجا پنالتی نمی‌گیرم!

ابرل در پاسخ به سوالی درباره این صحنه به خبرنگاران گفت: «پس داور در سوت خود می‌دمد، دروازه‌بان توپ را به مدافع پاس می‌دهد که آن را با دستش برمی‌دارد و این پنالتی واضح است و نیازی به صحبت و توضیح بیشتر درباره آن نیست. 

اما ادعا و پاسخ داور در واکنش به این صحنه این است که بگوید نمی‌تواند درمرحله یک چهارم نهایی چنین ضربه پنالتی‌ای را اعلام کند، معذرت می‌خواهد و می‌گوید این تقصیر او نیست. البته که تقصیر ما هم نیست!»

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون