(ویدئو ۱۸+) نمایش عجیب و جنجالی صحنه اعدام در سریال گناه فرشته

(ویدئو ۱۸+) نمایش عجیب و جنجالی صحنه اعدام در سریال گناه فرشته
طی ساعات اخیر صحنه‌ای عجیب در سریال گناه فرشته که داد خیلی‌ها را درآورد و موجی از اعتراض و انتقاد را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته در حالی از شبکه نمایش خانگی پخش شد که یک تصویر عجیب و بی‌پرده از اجرای حکم اعدام را به نمایش گذاشت!
کد خبر: ۱۴۶۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

حامد عنقا، نویسنده و کارگردان این سریال، تلاش کرده است تا با الگوی از سریال «آقازاده» در «گناه فرشته» و در کنار قصه اصلی داستان، روابط عاشقانه را چاشنی داستان کند و برای بازتولید این ایده طبق روال گذشته به استفاده از یک زن جوان اغواگر (با بازی پردیس پورعابدینی) و نمایش برخی سکانس‌های جنجالی مثل ملاقات شرعی در زندان با بازی شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی، خاطره روابط بین سینا مهراد (حامد) و پردیس پورعادبینی (راضیه) را برای مخاطب زنده کند!

علی، منتقد سینماست و در قالب یک رشته توئیت در نقد حامد عنقا در مقام کارگردان سریال نوشته است:

 دیدیم عنقا با گناه فرشته چه کرده است. نمایش لخت صحنه اعدام! اولین سوالی که تا به این‌جای قصه برای منِ بیننده به وجود آمده این است که آیا وکلای کاربلد همه شکل زیسته‌شان مدرن است که سیگار برگ بکشند و به ملاقات شرعی در زندان تن بدهند و نظاره گر قصاص موکل خود باشند؟. برای جامعه امروز ما چنین مباحثی، جدای از قصه بودن، جز فشار روانی و بعه تصویر کشیدن خشونت آن هم در یک سریال چیزی دیگری به ارمغان نمی‌آورد و دیدم عنقا سکانس آخر زندگی فرشته، پردیس پورعابدینی، را که چند روز به اعدامش بیشتر نمانده را پخش علنی اعدام چطور به تصویر کشید و صحنه انزجارکننده را به خورد مخاطب داد!

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: