خصوصیات مهر ماهی ها (Libra) را بخوانید

خصوصیات مهر ماهی ها (Libra) را بخوانید
خصوصیات مهر ماهی ها ترکیبی از تعادل و تلاش، ذوق هنری، دمدمی مزاجی و... است.
کد خبر: ۱۴۳۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

زی‌سان: خصوصیات مهر ماهی ها می‌تواند برای متولدین مهر و اطرافیان آن‌ها اهمیت زیادی داشته باشد. دانستن این خصوصیات به شخصیت شناسی متولدین مهر کمک می‌کند.

خصوصیات مهر ماهی ها را بشناسید

خصوصیات متولید ماه مهر تنوع زیادی دارد. بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

یک/

عنصر متولدین مهرماه هواست و نماد آن ترازو است و به همین دلیل در بین علامت‌های زودیاک تنها جسم بی‌جان به شمار می‌رود. ترازو و میزان نشان دهنده تثبیت تعادل و هماهنگی است. متولدین مهرماه وسواس زیادی به تقارن دارند و برای ایجاد تعادل در همه زمینه‌های زندگی تلاش می‌کنند.

دو/

این نشانه‌های هوا، زیبایی‌شناسان زودیاک هستند: زهره، سیاره‌ای که بر عشق، زیبایی و پول حکمرانی می‌کند فرمانروای آنهاست. ترازو‌ها عاشق هنر عالی، روشنفکری و نخبگی هستند. متولدین مهرماه باید اطراف خود را با اشیاء خیره کننده احاطه کنند و محیطی ایجاد کنند که منعکس کننده ذائقه نفیس آن‌ها باشد. بر این اساس، این نشانه‌های هوا طراحان، دکوراتورها، منتقدان هنری و سبک‌شناسانی عالی هستند.

سه/

در حالی که نشانه مقابل ترازو یا مهر ماهی، برج حمل و فروردینی اس که نشان دهنده «من» است، خود متولدین مهر یا ترازو نماد «ما» است. برای ترازو‌ها که تعادل را در همنشینی می‌یابند، روابط بسیار مهم است. آن‌ها عاشق همکاری هماهنگ با همسران شیک خودشان هستند، به خصوص آن‌هایی که همراهان بسیار جذابی هستند و بازوی طرف‌شان را در مجالس شیک می‌گیرند. (ترازو بر پوست حکمرانی می‌کند می‌کند و این نشانه هوا به شدت با ظاهر فیزیکی انگیزه پیدا می‌کند. هیچ راهی بهتر از یک ماسک صورت مجلل برای آرامش یک مهرماهی وجود ندارد). 

خصوصیات مهر ماهی ها (Libra) را بخوانید //

چهار/

متولدین مهر زمانی که مرتباً در کنار هم قرار می‌گیرند، باید مراقب جلب توجه خارج از مرز‌های توافق شده رابطه خود باشند. از آنجایی که آن‌ها سعی می‌کنند همه را راضی و درگیر نگه دارند، ممکن است وسوسه شوند محدودیت‌های توافق شده با شرکا‌ی‌شان عبور کنند. مهرماهی‌هایی که به دنبال راضی کردن دیگران هستند باید به خاطر داشته باشند که شادی عزیزانشان و سلامت روابطشان مهمتر از توجه تحسین کنندگان از فاصله دور است. 

پنج/

ترازو یک نشانه بنیادین است، به این معنی که ترازو‌ها بر این اساس در راه اندازی ابتکارات جدید عالی هستند. با این حال، از آنجایی که متولدین مهر در همه کار‌ها دیدگاه‌های متعددی را در نظر می‌گیرند، با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم می‌کنند. ترازو‌ها به جای اینکه دائماً به دنبال پیروی از دیدگاه‌های بیرونی باشند، بهتر است شهود خود را توسعه دهند و به آن اعتماد کنند. مهرماهی‌ها جدای از دمدمی‌مزاجی خاص‌شان، می‌توانند تقریباً در هر موقعیت اجتماعی حرکت کنند و به سادگی با روشن کردن عامل جذابیت، تعارضات را حل کنند.

خصوصیات زنان و دختران مهر ماهی

زن متولد مهر ماه قدرت استدلال و هوشیاری و همینطور انصاف خود را در هر شرایطی بروز می‌دهد. طبق این طالع بینی قوه ذهنی و استعداد بسیار بالایی برای زنان مهر ماهی مطرح شده است زنان مهر ماهی هنگامی که به اجبار وادار به قضاوت شوند توانایی این را دارند که بی طرفانه و منصفانه داوری کنند به هیچ عنوان حاضر نیستند با افراد پر حاشیه سر و کله بزند.

بی صبری در برابر انتقاد از جمله ضعف‌های آن‌ها می‌باشد و به شدت تمایل دارند که اعمال و رفتارشان مورد تایید دیگران قرار گیرد، اما در کلیه اشخاصی با تدبیر، متعادل، انعطاف پذیر و ملاحظه گر می‌باشند.

خصوصیات مردان متولد مهرماه

برخورداری از قوه ذهنی و استعداد بالا از خصیصه‌های بارز مردان متولد مهر است مرد مهر ماهی هنگامی که به اجبار وادار به قضاوت شوند توانایی این را دارند که بی طرفانه و منصفانه داوری کنند به هیچ عنوان حاضر نیستند با افراد پر حاشیه سر و کله بزند.

بی صبری در برابر انتقاد از جمله ضعف‌های آن‌ها می‌باشد و به شدت تمایل دارند که اعمال و رفتارشان مورد تایید دیگران قرار گیرد، اما در کل اشخاصی با تدبیر، متعادل، انعطاف پذیر و ملاحظه گر میباشند.

متولدین مهر ماه دارای طبیعت گرم و‌تر بوده و معمولاً خوش طینت و مورد توجه دیگران می‌باشند آن‌ها زمانی که دروغ بگویند حتماً صدمه خواهند دید شراکت با آن‌ها سازگاری ندارد و با هر کسی که شریک شوند حتماً زیان آن را می‌بینند و مهمتر از همه مال حرام نیز برای آن‌ها خوشکام نیست.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون