سرمربی تیم ملی تکلیف حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را روشن کرد!

سرمربی تیم ملی تکلیف حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را روشن کرد!
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به حواشی اخیر حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور واکنشی داشت.
کد خبر: ۱۳۸۴۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پیرامون حواشی اخیر کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی اظهار داشت: گله‌مند هستم، بعضی‌ها سعی دارند فضا را به شکلی شود که در شأن کشتی ایران نیست. حسن یزدانی سرمایه کشتی ایران است، اما متاسفانه یک آسیب‌دیدگی داشت و قرار خواهد بود از اردیبهشت ماه به تشک کشتی برگردد و باید در آن زمان در رابطه با شرایط او بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: باید آن چیزی که منطق و صلاح کشتی است را اجرا کنیم. در این بین یک صحبت‌هایی صورت گرفته که من باز هم می‌گویم که این حرف‌ها در شان کشتی ایران نیست. ما اگر قرار است که در المپیک شرکت کنیم باید با آرامش کامل پا به این رقابت‌ها بگذاریم. تمام انگیزه بچه‌های کشتی ایران این خواهد بود که بتوانند با درخشش در المپیک دل مردم ایران را شاد کنند.

واکنش تند سرمربی تیم ملی به حواشی حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد تصمیم نهاییحسن یزدانی و کامران قاسمپور عنوان داشت: من با یزدانی و تیم پزشکی در ارتباط هستم. باید اول او در اردو‌های ملی شرکت کند و امیدوارم که بهترین اتفاق در این رابطه رقم بخورد.

وی در رابطه با جایگزینی قاسمپور به جای یزدانی در المپیک گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته، اما باید تصمیم نهایی با گذشت زمان گرفته شود، شرایط امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو به نوعی تثبیت شده است.

منبع: فرهیختگان آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون