ساعت پخش و تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم در نوروز ۱۴۰۳

ساعت پخش و تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم در نوروز ۱۴۰۳
مجموعه عروسکی مهمونی با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش برنامه مهمونی با ما همراه شوید.
کد خبر: ۱۲۷۴۲
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور به نویسندگی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادای است که در فروردین ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. امسال این برنامه طنز از شبکه نسیم پخش می‌شود

ساعت پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه مهمونی هر شب ساعت ۲۱:۱۵ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۰۱:۳۰، ۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

شاهکاری دیگر از ایرج طهماسب

طهماسب مانند مجموعه کلاه قرمزی خودش خوانندگی تیتراژ آغازین برنامه مهمونی را بر عهده دارد. ترانه این آهنگ را سولماز نراقی سروده است. آهنگسازی آن توسط امیر توسلی انجام شده و اجرای گیتار را میلاد نودست بر عهده داشته است.

حالا ایرج طهماسب به همراه برنامه مهمانی بعد از ۶ سال به تلویزیون برگشته است. برنامه مهمانی با اجرای ایرج طهماسب و حضور شخصیت‌های مهمونی و کلاه قرمزی از شبکه نسیم پخش می‌‎شود.

خانم مرضیه محبوب، عروسک‌ساز شخصیت‌های عروسکی مجموعه کلاه قرمزی با برنامه مهمونی ایرج طهماسب همکاری دارد. بیشتر صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی برنامه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبانپور، نازنین شعبانی و امیر ادیب صدا پیشگان برنامه مهمونی هستند.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: