خبر خوشحال کننده درباره حسن یزدانی

خبر خوشحال کننده درباره حسن یزدانی
همت مسلمی مربی حسن یزدانی در اظهاراتی از آمادگی حسن یزدانی برای بازگشت به اردوی تیم ملی و کشتی گرفتن در المپیک خبر داد. 
کد خبر: ۱۲۶۱۷
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

همت مسلمی مربی حسن یزدانی در اظهاراتی از آمادگی حسن یزدانی برای بازگشت به اردوی تیم ملی و کشتی گرفتن در المپیک خبر داد. 

مسلمی در اظهاراتی تاکید کرد: با اینکه حسن یزدانی الان هم می‌تواند به اردوی تیم ملی برود و همراه سایر اردونشینان باشد، اما طبق برنامه‌ای که داریم قرار است بعد از جام تختی که اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود، در اردوی تیم ملی حاضر شود. همه چیز طبق روال است و هیچ مشکلی نیست. من مطمئنم که او با آمادگی کامل می‌تواند در المپیک کشتی بگیرد. در ماه‌های اخیر حرف و حدیث‌ها زیاد بوده، اما حسن به این مسائل و حواشی توجهی ندارد.

وی افزود: کامران قاسمپور باید به فکر مبارزه در ۹۷ کیلوگرم باشد و باید با آذرپیرا کشتی بگیرد.

حتی اگر یک درصد که محال است، حسن یزدانی نتواند کشتی بگیرد، این حق هادی وفایی پور است که در این وزن به المپیک برود. البته که می‌گویم محال است، چون هیچ وقت حسن یزدانی را مثل الان آماده و سرحال از نظر روحی و بدنی ندیده بودم. 

ما حسن یزدانی را صحیح و سالم تحویل کادرفنی تیم ملی می‌دهیم و سالم هم تحویل می‌گیریم. متاسفانه کسی به خواسته حسن توجه نکرد. او گفت که باید مربی سازنده اش کنارش باشد. من قبلا هم گفتم اگر کنار حسن باشم، او را سالم می‌برم و با مدال طلا برمی‌گردانم. متاسفانه این اتفاق قبلا افتاده که کشتی گیر را سالم به اردو می‌برند و با تمرینات سنگین به او آسیب می‌زنند. مربی تیم ملی گاهی اوقات لخت نمی‌شود و به تمرین می‌آید! من کشتی گیران زیادی ساختم و فقط حسن یزدانی نبوده که به من می‌گویند شاگرد دیگری تحویل نداده ای! باز هم می‌گویم آقای دبیر و آقای کاوه اگر حسن را سالم تحویل می‌گیرند، باید او را سالم تحویل بدهند وگرنه باید پاسخگو باشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون