زمان پخش و تکرار برنامه «زندگی پس از زندگی»

زمان پخش و تکرار برنامه «زندگی پس از زندگی»
فصل جدید برنامه «زندگی پس از زندگی» از روز دوشنبه (۲۱ اسفند) به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت؛ این برنامه همان ساعت همیشگی و قبل از افطار، حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

فصل جدید برنامه «زندگی پس از زندگی» از روز دوشنبه (۲۱ اسفند) به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت؛ این برنامه همان ساعت همیشگی و قبل از افطار، حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود.

به گزارش زی‌سان به نقل از خبرگزاری ایمنا، «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماورا شبکه چهار سیما است که برای دقایق عرفانی پیش از افطار پخش می‌شود؛ این برنامه روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند، در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ الی ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید و تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روز‌های ماه مبارک رمضان پخش شده است.

قسمت اول برنامه زندگی پس از زندگی از شامگاه دوشنبه _بیست‌ویکم اسفند ۱۴۰۲_ آغاز شد و تداخل زمان پخش این برنامه پرمخاطب با سایر ویژه‌برنامه افطار موجب شد که مدیران سیما ساعت پخش جدیدی را برای آن در نظر بگیرند، بنابراین فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» حالا همزمان با سریال‌های مناسبتی رمضان پخش می‌شود و باید با مجموعه‌های نمایشی رقابت کند.

این برنامه همواره مورد استقبال مردم بوده تا جایی که در آخرین خبر خبرگزاری ایمنا که درباره این برنامه منتشر شده نیز، نظرات متعددی از سمت مخاطبان ارسال شد:

«متوجه شدم چقققققد انسان باید مراقب کوچک‌ترین اعمال رورفتارش باشه چققققققد سخته مراقبه مراقبه.»

«به نظرمن بهترین برنامه‌ای هست که طی سالهادرماه رمضان پخش میشه.. ولی کاش که درطول سال هم هفته‌ای یکبار حتی تکرارش هم پخش می‌شد. چون این برنامه واقعاً تأثیرگذار درزندگی هست.. باتشکرازاقای موزون وتمام دست اند کاران این برنامه‌ی ارزشمند.»

«وای خیلی خوشحالم که امسال هم این برنامه پخش میشه، از آقای موزون وهمکارانشون خیلی ممنونم، وبهشون خداقوت میگم، انشالله خدابه آقای موزون عمرباعزت بده»«بسیار عالی، من یکسال و چهار ماه پیش فرزندم رو بواسطه سرطان از دست دادم و هرروز به امید دیدار مجددش در اون دنیا دارم روزگار رو سپری می‌کنم و این برنامه به ما امید دوباره دیدنش رو نوید داد خداوند پشت و پناه سازندگان این برنامه باشد.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون