تاریخ و ساعت دقیق پخش فصل پنجم سریال نون خ؛ منتظر بعد از شب‌های قدر باشید

تاریخ و ساعت دقیق پخش فصل پنجم سریال نون خ؛ منتظر بعد از شب‌های قدر باشید
فصل پنجم سریال نون خ قرار است بعد از اتمام سریال زیرخاکی، بعد از شب‌های قدر در ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

زی‌سان: صدا و سیما به روال هر سال خود به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و نوروز برنامه‌ها و سریال‌های ویژه‌ای را تدارک دیده و بر این اساس شبکه‌های مختلف سیما سریال‌هایی که بعضی از آنها در ادامه فصل‌های پیشین خود است را به نمایش می‌گذارد. 

به گزارش زی‌سان، نون خ نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، «نورالدین خانزاده» است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند. همچنین این مجموعه در هر چهار سال پخش، پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال نوروزی صدا و سیما بوده است. حالا قرار است فصل پنجم این سریال محبوب نیز در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ پخش شود. 

درباره تاریخ و ساعت پخش سریال‌‎های ماه رمضان و نوروز این مطلب را بخوانید

تاریخ و ساعت دقیق پخش فصل پنجم سریال نون خ

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. 

فصل پنجم سریال نون خ از مهرماه سال ۱۴۰۲ در حال ساخت است. مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال در باره فصل پنجم گفت: در فصل جدید به کرمان و سیستان و بلوچستان هم رفتیم و در ادامه دوباره به روستای اهالی کردستان باز گشتیم. همچنین خودذ سعید آقاخانی درباره فصل جدید گفته بود: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد. 

این سریال قرار است بعد از اتمام سریال «زیرخاکی ۴» و بعد از شب‌های قدر از شبکه یک سیما ساعت ۲۲ پخش شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون