تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال زیر خاکی ۴ در نوروز ۱۴۰۳

تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال زیر خاکی ۴ در نوروز ۱۴۰۳
سریال زیر خاکی قرار بود دیشب سه‌شنبه با انتشار خلاصه سه فصل قبلی پخش شود، اما در نهایت قسمت اول فصل چهارم سریال زیر خاکی ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک رفت و خلاصه فصول قبلی هم ساعت ۱۶ پخش شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش زی‌سان، قسمت اول فصل چهارم سریال زیرخاکی دیشب ساعت ۲۲ پخش شد و خلاصه سه فصل قبلی نیز در ساعت ۱۶ دیروز سه‌شنبه روی آنتن رفت. قبلا اعلام شده بود که سه شنبه شب خلاصه سه فصل قبلی روی آنتن شبکه یک سیما پخش خواهد شد، اما در نهایت خلاصه سه فصل قبلی ساعت ۱۶ و قسمت اول فصل چهارم دیشب سه‌شنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش شد. 

فصل چهارم سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا تهیه شده است. این فصل جدید که فصل چهارم سریال است ۱۶ قسمت دارد و پخش آن تا پیش از شب‌های قدر ادامه خواهد داشت؛ بنابراین سریال زیرخاکی هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 

ساعت پخش سریال‌های ماه رمضان و نوروز را اینجا ببینید

نقش‌های اصلی این سریال را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بر عهده خواهند داشت. فصل اول زیرخاکی در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و فصل دوم آن هم از خرداد ۱۴۰۰ پخش شد. فصل سوم زیرخاکی نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک پخش شد و فصل چهارم نیز در ماه رمضان ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ پخش خواهد شد. 

گفتنی‌ست که داستان سریال زیرخاکی که یک مجموعه کمدی تاریخی است و مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ است حکایت مردی است که به دنبال یک زیرخاکی می‌گردد و در طی داستان به طور ناخواسته درگیر ماجرا‌های مختلفی از جمله پخش اعلامیه ضد شاه و ... می‌شود.

داستان فصل چهارم سریال زیر خاکی

در فصل چهار سریال زیر خاکی، فریبرز باغ بیشه به دنبال رویای کودکی خود یعنی بازیگری می‌رود و در این راه اتفاقات و حوادث بامزه و خنده دار برای او و خانواده‌اش رخ می‌دهد. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون