جنجال سفر مجری سرشناس تلویزیون

راز بزرگ محمدرضا احمدی؛ سفر تفریحی یا مهاجرت به کانادا و اقامت در ونکوور؟

راز بزرگ محمدرضا احمدی؛ سفر تفریحی یا مهاجرت به کانادا و اقامت در ونکوور؟
محمدرضا احمدی در حالی از سفر زودهنگام نوروزی اش سخن گفته که برخی خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی ماجرای دیگری را روایت می‌کنند و مدعی هستند محمدرضا احمدی قصد دارد مهاجرت کند. حتی مقصد مهاجرت او هم اعلام شد. 
کد خبر: ۱۱۱۴۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

زی‌سان: سفر یا مهاجرت؟! این سوالی مهم درباره خروج محمدرضا احمدی گزارشگر ومجری ورزشی تلویزیون از کشور است. ظاهرا او و خاتواده اش به کانادا سفر کرده است و در رسانه‌های بحث جدی پیرامون مهاجرت او مطرح است. احمدی تاکنون واکنشی به گمانه زنی ها نشان نداده است. 

به گزارش زی سان، ماجرا از کجا آغاز شد و چرا محمدرضا احمدی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد؟‌

هفته گذشته پس از بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان، محمدرضا احمدی که مجری برنامه‌های فوتبال برتر در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود،به طور ناگهانی از مخاطبان خداحافظی کرد و بعد از تشکر از مدیران و تهیه کنندگان این برنامه گفت سفر‌های نوروزی‌اش کمی زودتر از موعود آغاز می‌شود.

احمدی گفت: «یک توضیحی درباره حضور خودم در فوتبال برتر بدهم که از همه مدیران و همکارانم در شبکه سه ممنونم و همچنین آقای هاشمی، تهیه کننده برنامه، چون سفر‌های نوروزی من یک مقداری زودتر آغاز می‌شود ولی بعد از نوروز و با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر در خدمت شما هستم.»

محمدرضا احمدی در حالی از سفر زودهنگام نوروزی اش سخن گفته که برخی خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی ماجرای دیگری را روایت می‌کنند و مدعی هستند محمدرضا احمدی قصد دارد مهاجرت کند. حتی مقصد مهاجرت او هم اعلام شد. 

این ادعا بازتاب وسیعی داشت و برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی بدون توجه به صحتش، آن را پذیرفتند. حتی شایعه شده است که او با ویزای کار به کانادا رفته است و برخی دیگر مدعی شدند که او گفته که به خاطر آینده فرزندش کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده است. 

محمدرضا احمدی

حتی شهر محل اقامت او هم معرفی شده و براساس ادعاها در وونکور اقامت دارد. هیچ یک از این ادعاها را نمی‌تواند تائید یا رد کرد. 

با این حال خبر ورزشی نوشت: «شنیده‌های دیگری از نزدیکان محمدرضا احمدی هم حاکی است او فقط به یک سفر تفریحی و مرخصی نوروزی می‌رود و خبر مهاجرت و اقامت دائم صحت ندارد.» 

همشهری آنلاین هم  نوشته است: «پیگیری از مسئولان صداوسیما،‌ محمدرضا احمدی به مرخصی رفته و پس از تعطیلات نوروزی به قاب تلویزیون بازخواهد گشت.»

با وجود این تکذیبیه‌ها محمدرضا احمدی در برابر تمام شایعات سکوت کرده است، این سکوت عجیب و سوال برانگیز است. او می‌تواند با یک پست ایسنتاگرامی یا گفت وگویی با همکاران رسانه‌ای خود تمام شایعات پایان دهد. 

مهاجرت هنرمندان، بازیگران و فعالان رسانه‌ای در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. اما خبر مهاجرت محمدرضا احمدی می‌تواند جنجال زیادی ایجاد کند، چرا که او موقعیت مناسبی در صداوسیما دارد و جزو مجریان مورد اعتماد محسوب می‌شود، حتی اخیرا در دیدار با رهبری انقلاب نیز حضور داشته است. 

در صورت تائید خبر، مهاجرت احمدی به کانادا از ماجرای مهاجرت مزدک میرزایی دیگر گزارشگر سرشناس ورزشی، سروصدای بیشتری به پا خواهد کرد. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون