قیمت دلار امروز ۶ آذر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز ۶ آذر ۱۴۰۲
قیمت هر دلار در بازار غیررسمی امروز با اندکی افزایش در کانال ۵۰ هزار تومانی به رشد آهسته خود ادامه داد و به ۵۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید.
کد خبر: ۱۱۰۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

زی‌سان: قیمت هر دلار در بازار آزاد امروز افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید. 

به گزارش زی‌سان، قیمت انواع مختلف ارز‌ها در بازار ایران امروز در مسیر افزایشی قرار داشت و هر دلار آمریکا در بازار آزاد با افزایش بیش از ۳۰۰ تومانی به ۵۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید. همچنین قیمت هر یورو در بازار آزاد با رشد بیش از ۲۰۰ تومانی به ۵۵ هزار و ۲۴۸ تومان رسید. 

قیمت سایر ارز‌ها 

سایر ارز‌ها نیز تقریبا روند صعودی داشتند و هر درهم امارات با رشد ۴۵ تومانی به ۱۳ هزار و ۸۹۰ تومان رسید و هر پوند انگلیس ۳۶۳ تومان افزایش یافت و اکنون با قیمت ۶۳ هزار و ۶۵۲ تومان معامله می‌شود. هر لیر ترکیه ۱۷۴۰ تومان و هر یوان چین نیز با کاهش ناچیز به ۷۰۷۰ تومان رسید. همچنین هر دینار عراق با یک تومان رشد به ۳۹.۴ تومان رسید. 

دلار مرکز مبادله طلا و ارز 

هر دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران اکنون با قیمت ۴۱ هزار و ۴۳۰ تومان به فروش می‌رود و و هر یورو در همین مرکز حدود ۴۵ هزار و ۲۹۴ تومان قیمت خورده است. قیمت هر دلار حواله نیز ۳۷ هزار و ۶۶۰ تومان است و هر یورو حواله نیز ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان توسط مرکز مبادله طلا و ارز به فروش می‌رسد. گفتنیست که دلار حواله در واقع برای صادرکنندگان و واردکنندگان کالا‌ها و خدمات کاربرد دارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: