(تصاویر) ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی کیست؟

(تصاویر) ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی کیست؟
شهاب حسینی پس جدایی از همسر اول خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد. ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی را بهتر بشناسید
کد خبر: ۱۰۷۲۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی بازیگر، فیلم‌ساز و مجری متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و در برنامهٔ رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت. او از سال ۱۳۷۷ به اجرای برنامه‌هایی مانند اکسیژن، برپا برپا، رنگ صبح، سایه روشن، هم رفیق و... پرداخت. 

ساناز ارجمند

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

ساناز ارجمند

شهاب حسینی اولین بار در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با «پریچهر قنبری» که تنها ۱۵ ساله داشت ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند به نام، «محمد امین» متولد سال ۱۳۸۲ و «امیر علی» متولد سال ۱۳۹۰ می‌باشد.

ساناز ارجمند

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ شهاب حسینی برای  اولین بار همراه همسر دوم خود به نام «ساناز ارجمند» در اکران فیلم «شین» شرکت کرد.

ساناز ارجمند

ساناز ارجمند کیست؟

ساناز ارجمند

ساناز ارجمند عکاس، فیلمبردار متولد سال ۱۳۶۹ در شهر مشهد است که شروع همکاری و آشنایی او با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد. 

او در فیلم شین با شهاب حسینی و میثم کزازی همکاری داشته و پشتیبانی امور پس از تولید این فیلم بر عهده او بوده است.

ساناز ارجمند

عکس های جدید شهاب حسینی و همسرش در حاشیه اکران فیلم نویسنده مرده را ببینید. کارگردانی این اثر بر عهده شهاب حسینی بوده است.

ساناز ارجمند

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۱ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون