ستاره ناپولی در راه بایرن مونیخ؟!

ستاره ناپولی در راه بایرن مونیخ؟!
سرمربی تیم ملی گرجستان و مدافع سابق بایرن مونیخ در اظهارنظری اعلام کرد که بایرن مونیخ ستاره گرجستانی تیم ناپولی ایتالیا را زیر نظر دارد.
کد خبر: ۸۹۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

زی‌سان: بایرن مونیخ خِویچا کواراتسلیا، وینگر ناپولی را برای جایگزینی احتمالی لروی سانه زیر نظر دارد.

به گزارش زی‌سان و به نقل از اسکای آلمان، شایعات ارتباط کواراتسخلیا با باواریایی‌ها زمانی بالا گرفت که «ویلی ساینول»، سرمربی تیم ملی گرجستان و بازیکن و سرمربی سابق تیم بایرن مونیخ، به علاقه احتمالی بایرن به این بازیکن ۲۱ ساله در طول تعطیلات بین المللی اشاره کرد. مدافع سابق بایرن به روزنامه ایتالیایی «ایل ماتینو» گفت: 

««خویچا کواراتسخلیا» در حال حاضر برای باشگاه بزرگ ناپولی بازی می‌کند، اما غول‌های فوتبال مانند رئال مادرید، اف سی بایرن و بارسلونا هستند که به او علاقه‌مند هستند». با این حال، علیرغم نگرانی‌ها نسبت به مشروعیت سخنان ساینول، اسکای آلمان تایید کرده است که بایرن مونیخ در حال بررسی یک حرکت بالقوه برایستاره گرجستانی تیم ناپولی در آینده است. با این وجود، آن‌ها در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای با ناپولی در این خصوص ندارند. 
بایرن در حال حاضر «لروی سانه» را دارد که با ۹ گل و ۷ پاس گل در تمام رقابت‌ها نمایشی استثنایی از خود ارائه داده است. این بازیکن ۲۷ ساله همچنین توانسته است با «هری کین» کاپیتان تیم ملی انگلیس رابطه بسیار خوبی هم درون زمین و خارج از زمین ایجاد کند. این زوج توانسته اند بیشترین گلزنی دو بازیکن در پنج لیگ برتر اروپا را در این فصل به ثبت برسانند. با توجه به اینکه قرارداد سانه در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و این احتمال وجود دارد که سانه تابستان به تیمی در لیگ برتر انگلیس بپیوندد، بایرن می‌تواند وینگر ناپولی را به عنوان جایگزینی برای این بازیکن ۲۷ ساله در نظر بگیرند. پیش از این خبر‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه لیورپول برای جایگزینی «محمد صلاح» ستاره مصری خودش به دنبال جذب «لروی سانه» است. تاببستان امسال تیم الاتحاد عربستان سعودی تلاش زیادی کردذ که بتواند ستاره مصری و مسلمان لیورپول را جذب کند، اما لیورپول تمایلی برای فروش فرعون مصری نداشت.

tags # ورزش
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون