قطار هندی فراری ۷۰ کیلومتر را بدون راننده طی کرد!

قطار هندی فراری ۷۰ کیلومتر را بدون راننده طی کرد!
راه آهن هند پس از اینکه یک قطار باری بیش از ۷۰ کیلومتر (۴۳.۴ مایل) را بدون راننده طی کرد، دستور تحقیق داد.
کد خبر: ۸۶۰۲
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

زی‌سان: ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که قطار با سرعت بالا از چندین ایستگاه عبور می‌کند.
به گزارش زی‌‎سان و به نقل از بی‌بی‌سی، گزارش‌ها حاکی از آن است که قطار روز یکشنبه بدون راننده از کاتوا در جامو و کشمیر به منطقه هوشیارپور در پنجاب رفت.

راه آهن می‌گوید قطار متوقف شد و به کسی آسیب نرسید. مقامات به خبرگزاریِ “PTI” گفتند که این حادثه بین ساعت ۰۷:۲۵ تا ۰۹:۰۰ به وقت محلی یکشنبه رخ داد. قطار ۵۳ واگن حامل سنگ‌های تراشه‌ای، از جامو به پنجاب در راه بود که برای تغییر خدمه در کاتوا توقف کرد.

مقامات می‌گویند که پس از پیاده شدن راننده قطار و دستیارش، حرکت به سمت پایین شیب روی ریل راه آهن آغاز شد. قطار با سرعتی نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کرد و قبل از توقف موفق شد از حدود پنج ایستگاه عبور کند.

بلافاصله پس از دریافت هشدار در مورد قطار در حال حرکت، مقامات گذرگاه‌های راه آهن در مسیر آن را بستند.

به گزارش زی‌سان، مقامات به PTI گفتند: «قطار پس از اینکه یک مقام راه آهن بلوک‌های چوبی را روی ریل قرار داد تا قطار را متوقف کند متوقف شد.» بلوک‌های چوبی به کاهش سرعت قطار کمک کردند.

مقامات به PTI گفتند که در حال تلاش برای شناسایی دلیل دقیق حرکت قطار پس از توقف آن در Kathua هستند تا از چنین حوادثی در آینده جلوگیری کنند.

tags # هند
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: