(تصاویر) عجیب‌ترین خواننده‌های جهان؛ مادربزرگ‌هایی که رپ می‌خوانند!

(تصاویر) عجیب‌ترین خواننده‌های جهان؛ مادربزرگ‌هایی که رپ می‌خوانند!
گروهی از زنان مسن اهل روستای چیلگوک که مدتی است یک گروه رپ را تشکیل می‌دهند، این روز‌ها صدر اخبارند.
کد خبر: ۸۴۶۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

زی‌سان: سونی و هفت پرنسس (Suni and the Seven Princesses) یک گروه رپ محبوب است که از مادربزرگ‌های کره جنوبی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تشکیل شده که می‌کوشند صنعت سرگرمی را به طوفان بکشند.

به گزارش زی‌سان، گروهی از زنان مسن اهل روستای چیلگوک، شهرستانی در استان گیونگ‌سانگ کره جنوبی، به دلیل افزایش شهرت و محبوبیت به‌عنوان خواننده رپ، تیتر اخبار بین‌المللی هستند.

مادربزرگ‌های رپ‌خوان کره جنوبی را می‌شناسید؟ + تصاویر

«سونی و هفت پرنسس» آگوست سال گذشته شروع به کار کرد. این گروه غیر معمول رپ خیلی زود سر زبان‌ها افتاد و اکنون در سراسر جهان شناخته شده است.

فکرش را بکنید که شما هر روزی در کره جنوبی یک دسته از مادربزرگ‌ها را ببینید که لباس‌های گشاد می‌پوشند و زنجیر به گردن می‌اندازند و در مورد سبک زندگی روستایی خود به ویژه در مناطق روستایی کره جنوبی رپ می‌کنند!

مادربزرگ‌های رپ‌خوان کره جنوبی را می‌شناسید؟ + تصاویر

به گزارش زی‌سان، هشت نفر از اعضای گروه از دوران جوانی یکدیگر را می‌شناختند، اما سال گذشته تصمیم گرفتند یک گروه رپ تشکیل دهند.

آن‌ها که در یک منطقه روستایی بزرگ شدند، فرصتی برای ادامه تحصیل نداشتند، بنابراین در سال ۲۰۱۶، تصمیم گرفتند در نهایت خواندن و نوشتن الفبای کره‌ای هانگول را یاد بگیرند.

یک روز، «پارک جئوم سان»، رهبر ۸۱ ساله گروه، یک ویدیوی رپ در اینترنت دید و معلم هانگول خود را متقاعد کرد که به آن‌ها نشان دهد چگونه تررپ کنند.

مادربزرگ‌های رپ‌خوان کره جنوبی را می‌شناسید؟ + تصاویر

سونی و هفت پرنسس شروع به نوشتن اشعاری در مورد سبک زندگی روستایی خود کردند، مانند چیدن فلفل قرمز و هندوانه در مزرعه. این گروه اولین اجرای رپ خود را سال گذشته در یک مدرسه روی صحنه بردند.

این زنان مسن، لباس‌های گشاد و جواهرات مدرن پوشیدند، حرکاتی خنده دار با دست‌هایشان انجام دادند و به نظر می‌رسید از این کار لذت می‌برند.

مادربزرگ‌های رپ‌خوان کره جنوبی را می‌شناسید؟ + تصاویر

تماشاگران آن‌ها را دوست داشتند و از آن زمان «سونی و هفت پرنسس» خانم در رویداد‌های مختلف در سراسر کره جنوبی و در برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شده‌اند.

پارک جئوم سان، با نام مستعار سونی، گفت: «احساس می‌کنم دارم جوان‌تر می‌شوم... حتی اگر پیر باشم، هیجان‌زده هستم.»

به گزارش زی‌سان، البته ناگفته نماند که این گروه، تنها گروه موسیقی سالمندی نیست که در آسیا تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است. یک گروه دیگر به نام G-Pop وجود دارد که یک گروه مردانه با اعضایی است که بیش از ۶۵ سال سن دارند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون