(عکس) بازگشت غایب بزرگ سپاهان در عربستان

(عکس) بازگشت غایب بزرگ سپاهان در عربستان
رضا اسدی تمام تلاش خودش را برای ارائه یک نمایش درخشان در عربستان، خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۶۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

وقتی از پرسپولیس راهی تبریز می‌شد تا برای تراکتور به میدان برود، کمتر کسی از هواداران پرسپولیس از جدایی رضا اسدی ناراحت بود، اما رضا ثابت کرد در هر تیمی می‌تواند تبدیل به یک عنصر زهردار و تهاجمی باشد.

او در تراکتور روز‌های درخشانی داشت و همراه با پاکو خمس، تبدیل به محبوب مردم تبریز شده بود، ولی ترجیح داد در لیگ بیست و سوم شاگرد ژوزه مورایس شود تا روز‌های درخشان خودش را زیر نظر یک مرد باتجربه و توانمند پشت سر بگذارد.

او در لیگ برتر فوتبال ایران تا پیش از آغاز روند گلزنی شهریار مغانلو آقای گل لیگ بود و حتی بیشتر از هر نام لیگ برتری دیگری روی گل‌های سپاهان اثرگذاری داشت.

عملکرد درخشان رضا اسدی موجب شد تا امیر قلعه‌نویی او را هم به تیم ملی دعوت بکند، ولی اگرچه رضا در جام ملت‌های آسیا نتوانست از سوی ژنرال تیم ملی ایران فرصت بازی پیدا کند، اما هنوز این امید را دارد تا بتواند با حفظ روند درخشان خودش رضایت مردم اصفهان و حتی کادر فنی تیم ملی را بار دیگر جلب کند تا همچنان در آسمان نصف جهان درخشندگی داشته باشد.

رضا در دیدار رفت مقابل الهلال عربستان نتوانست بیشتر از ۱۰ دقیقه بازی کند، ولی تصاویر تمرینات و حضور او در دوئل‌ها نشان می‌داد که رضا قصد دارد به خط حمله سپاهان کمک کند تا از کمترین شانس خود برای بازگشتی دوباره به لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

tags # سپاهان
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون