این زن برای مشکلات بینایی در چشمانش ادرار می‌چکاند!

این زن برای مشکلات بینایی در چشمانش ادرار می‌چکاند!
یک زن اسپانیایی پس از اینکه مدعی شد که چکیدن ادرار در چشمانش نزدیک بینی و آستیگماتیسم او را درمان می‌کند، جنجال برانگیخت.
کد خبر: ۷۳۹۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

زی‌سان: ادرار درمانی یا اوروتراپی نوعی از طب جایگزین است که توسط طبیعت شناس بریتانیایی جان دبلیو آرمسترانگ در اوایل قرن بیستم رایج شد.

طرفداران این شکل غیرمعمول درمان، استفاده از ادرار انسان را برای اهداف دارویی یا زیبایی، از جمله ماساژ دادن پوست یا لثه‌ها با ادرار و حتی نوشیدن آن ترویج می‌کنند. با این حال، یک زن که یکی از کاربران TikTok و البته دستیار مشاور متافیزیک است، ادعا می‌کند که ادرار در درمان مشکلات چشمی بسیار بهتر از دارو‌های تزریق شده با مواد شیمیایی عمل می‌کند که توسط اکثر پزشکان تجویز می‌شود.

به گزارش زی‌سان، این زن مدعی است که روزانه قطره ادرار در چشمانش می‌ریزد تا زمانی که آستیگماتیسم و نزدیک‌بینی او را درمان کند.

این زن در رسانه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد که قطره‌های ادرار «بهتر از دارو‌های معمولی عمل می‌کنند»، زیرا دومی «مواد شیمیایی هستند که می‌توانند بیشتر از اینکه فایده داشته باشند، ضرر داشته باشند».

برای اثبات اثربخشی ادرار به عنوان درمانی برای بینایی ضعیف، زن تجربه شخصی خود را شرح می‌دهد.

او می‌گوید: «تجربه‌ام را به شما می‌گویم، ریختن ادرار در چشمانم صبح و شب مرا از آستیگماتیسم و نزدیک‌بینی نجات داد. دارو‌ها را فراموش کنید، آن‌ها مواد شیمیایی هستند و بر سلامتی تأثیر می‌گذارند.»

این زن برای مشکلات بینایی در چشمانش ادرار می‌چکاند!

این زن ادعا می‌کند که برای اثربخشی ادرار درمانی، قطره‌های ادرار باید روزانه، صبح و عصر استفاده شود. او همچنین اشاره می‌کند که از «ادرار تقویت شده» در شب استفاده می‌کند که احتمالاً به معنای ادرار غلیظ است.

همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، این ویدئو انتقادات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرد، که باید اعتراف کنیم که اکثر آن‌ها درست بودند.

ترویج ادرار درمانی و مالیدن ادرار روی بدن به امید اینکه از مزایای آن بهره‌مند شوید یک چیز است، اما تشویق مردم به چکاندن آن در چشمان‌شان کاملاً چیز دیگری است!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون