نمایشگاه مد و لباس در این شهر برگزار می‌شود

نمایشگاه مد و لباس در این شهر برگزار می‌شود
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی چهارمین نمایشگاه مد و لباس شیراز طی بازه زمانی ۲۹ بهمن تا اول اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

زی‌سان: رسول موسوی‌نژادیان در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه مد و لباس شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا اول اسفندماه در شیراز برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه لباس اجتماع از جمله مانتو، شلوار، ملزومات حجاب و چادر و عبا موجود است و نذر حجاب نیز با عرضه چادر و عبا به قیمت مناسب تولید، ارائه خواهد شد.

به گفته موسوی‌نژادیان، این نمایشگاه با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و با مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و از سوی موسسه فرهنگی هنری نیکان شهر راز برگزار خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، افزود: نمایشگاه مد و لباس شیراز از یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه شروع خواهد شد و تا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل سالن تشریفات مجتمع فرهنگی هنری رفاهی دانشگاه شیراز برپاست و عموم مردم می‌توانند در ساعت‌های ۱۱ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ برند برتر، طراح و تولید کننده استانی و ملی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند، گفت: آیین افتتاحیه رسمی چهارمین نمایشگاه مد و لباس شیراز با حضور مقامات استان ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون