ماجرای مسدود شدن حساب ۴۰۰ طلافروشی

ماجرای مسدود شدن حساب ۴۰۰ طلافروشی
به گفته نادر بذرافشان، این افراد در اثر بسته شدن حساب‌ها و نوسانات افزایشی قیمت‌ها بین ۵۰۰ میلیون تا ۴میلیارد تومان آسیب مالی دیدند و برهمین اساس مبادلات در حد پایینی در بازار انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

زی‌سان- مدتی است که حساب‌های بانکی برخی طلافروشان مسدود شده و فعالیت آنها  به مشکل برخورده است. چند روز پیش  رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که در هفته گذشته تعداد زیادی از حساب طلافروشان بسته شده و آنها نمی‌توانند در خرید و فروش طلا ، سکه و طلای آب شده کاری انجام دهند.

به گزارش زی‌سان، به گفته نادر بذرافشان، این افراد در اثر بسته شدن حساب‌ها و نوسانات افزایشی قیمت‌ها بین ۵۰۰ میلیون تا ۴میلیارد تومان آسیب مالی دیدند و برهمین اساس مبادلات در حد پایینی در بازار انجام می‌شود.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد روز گذشته در پاسخ به نان نادر بذرافشان گفت: «این نکته ای که اشاره شد محدود کردن ابزارهای کار کسبه و فعالان اقتصادی به شمار می رود که درست نیست، این گونه اقدامات محدود کننده باید آخرین مرحله ای باشد که پس از هشدارها اعمال شود.»

او افزود: «درباره ۴۰۰ حسابی که گفته شد، مسدود شده اند هر چند در زیرمجموعه وزارت اقتصاد نیست، اما به عنوان تسهیلگر ارتباط دولت با بخش خصوصی، فهرست این ۴۰۰ حساب را فردا (روز سه شنبه) به دفتر ما در وزارت اقتصاد ارسال کنند تا روز چهارشنبه آن را به نهاد نظارتی منتقل می کنیم. درباره آن تعدادی که به هر دلیل و اتهام حسابشان مسدود شده، دستگاه نظارتی تعیین تکلیف کند تا گره از کار آنها باز شود.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون