شوخی خبرساز فردوسی‌پور و جمشیدی با جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

(ویدئو) ماجرای عشق قدیمی جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی

(ویدئو) ماجرای عشق قدیمی جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی
علاقه جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی بازیگر و مدل ۵۹ ساله ایتالیایی موضوع تازه‌ای نیست و چند سالی است که علنی شده است.
کد خبر: ۵۸۱۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

زی‌سان: جواد کاظمیان که علاقه‌اش به مونیکا بلوچی، بازیگر ایتالیایی مشهور است، در برنامه فوتبال ۳۶۰ با عکس این بازیگر زن مواجه شد و بحث بامزه‌ای میان او و عادل فردوسی پور و پژمان جمشیدی درگرفت و در بخشی از آن، امیر حاج‌رضایی نیز وارد و پای تیم برتون نیز به میان کشیده شد.

به گزارش زی‌سان، در این بحث و جدل کاظمیان اصرار داشت که او از تیم برتون، همسر کنونی مونیکا بلوچی بهتر و خوشتیپ‌تر است. اما پژمان جمشیدی می‌گفت خودت و توی آیینه دیدی؟

این بحث با خنده‌های بی امان عادل فردوسی پور همراه بود. علاقه جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی بازیگر و مدل ۵۹ ساله ایتالیایی موضوع تازه‌ای نیست و چند سالی است که علنی شده است.

سال ۹۷ روز تولد مونیکا بلوچی چواد کاظمیان تولد او را تبریک گفت و در عین ناباوری بلوچی جواب کاظمیان را در یک کامنت داد و از او تشکر کرد!

شوخی خبرساز فردوسی‌پور و جمشیدی با جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

این ماجرا با واکنش طنزآمیز مرحوم علی انصاریان روبه‌رو شد. انصاریان در کامنتی از بلوچی برای کاظمیان خواستگاری کرد و نوشت: سلام مونیکا جون، دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره، جواد تولد ننه باباشو نمی‌دونه، ولی تولد تورو می‌دونه، کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و علام شما بشه جواد ما؟»

ماجرای عشق قدیمی جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی

این کامنت در آن زمان بازتاب وسیعی داشت و واکنش‌های زیادی شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

حالا اتفاقات برنامه فوتبال ۳۶۰ با اجرای پژمان جمشیدی حواشی سال ۹۷ کاظمیان را زنده کرد. البته برخی معتقدند که پژمان جمشیدی و عادل فردوسی پور باید از پرداختن به چنین موضوعاتی در برنامه خود خودداری کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون