عربستان ۳ - کره جنوبی ۵/ یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

کلینزمن مچ مانچینی را خواباند / کره جنوبی برنده ماراتن جنون‌آمیز

کلینزمن مچ مانچینی را خواباند / کره جنوبی برنده ماراتن جنون‌آمیز
تیم ملی فوتبال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در یک بازی نفسگیر و ضربات پنالتی موفق به شکست کره جنوبی شد.
کد خبر: ۵۴۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

 

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی به پایان رسید و درنهایت کره جنوبی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی در مرحله یک چهارم نهایی حریف استرالیا شد.

در نیمه نخست عربستانی‌ها نمایش بهتری داشتند و در واپسین لحظات می‌توانستند به گل اول برسند، اما توپ بازیکنان عربستان دو بار پشت سر هم به تیرک دروازه کره برخورد کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مانچینی دست در بین دوم نیمه دست به تعویض زد و ردیف بازیکن تعویضی در دقیقه ۴۶ با پاس سالم الدوسری دروازه کره جنوبی را باز کرد.

بازی در ادامه با همین نتیجه به دقایق پایانی رسید و کره‌ای‌ها فشار وحشتناکی را روی دروازه سعودی‌ها وارد کردند و پس از حملات طوفانی در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه در دقیقه ۹+۹۰ توسط گوئه سونگ چو که او هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود به گل تساوی رسیدند تا این دیدار سخت و نفسگیر به دو نیمه وقت‌های اضافه کشیده شود.

ماراتن دو تیم در نیمه وقت‌های اضافه هم گل نداشت تا درنهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. 

در ضربات پنالتی تیم کره جنوبی موفق شد به پیروزی برسد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون