(ویدئو) ترند جدید و بامزه تیک‌تاک؛ آزمون رابطه با استفاده از «چالش کچاپ»

(ویدئو) ترند جدید و بامزه تیک‌تاک؛ آزمون رابطه با استفاده از «چالش کچاپ»
ترند جدیدی در تیک تاک وایرال شده که چالش کچاپ نامیده می‌شود و در آن افراد با استفاده چالش تمیز کردن کچاپ ریخته شده مهارت تمیز کردن شرکای زندگی‌شان را سنجش می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

زی‌سان: موضوع جدیدی در شبکه اجتماعی تیک‌تاک وایرال شده که افراد را وادار می‌کند رابطه خود را با استفاده از سس کچاپ آزمایش کنند.

به گزارش زی‌سان، این موضوع که «چالش کچاپ» نامیده شده، کاربران سس گوجه فرنگی را روی پیشخوان آشپزخانه می‌ریزند و از شرکای مرد خود می‌خواهند که آن را تمیز کنند. این تمام چالش است.

به نظر می‌رسد این چالش به قدری ساده است که برخی از خود می‌پرسند که آیا می‌توان آن را حتی یک «چالش» در نظر گرفت یا نه! اما برخی ویدیو‌ها به بینندگان ثابت کرده که واقعاً این کار ساده می‌تواند یک چالش باشد. افراد وقتی با این موضوع یعنی ریختن سس کچاپ روی پیشخوان آشپزخانه روبرو می‌شدند، به روش‌های مختلف واکنش نشان می‌دادند و تکنیک‌های تمیز کردن متفاوتی داشتند. در واقع در این آزمون خانم‌ها متوجه شده‌اند که شریک زندگی‌شان به خوبی در کار تمیز کردن مهارت ندارند، بنابراین همین مورد به ما نشان می‌دهد که همین کار ساده دقیقا می‌توالند یک چالش باشد. 

تئوری کچاپ ابتدا در دسامبر ۲۰۲۳ مورد توجه قرار گرفت، زمانی که یکی از کاربران ویدئویی از نامزدش را منتشر کرد که در حال انجام وظیفه پاکسازی به صورتی کاملا آشفته است. او این کار را تنها با استفاده از یک حوله کاغذی انجام داد و نظر دهندگان خشمگین در این شبکه اجتماعی به شدت او را بی‌کفایت دانستند، زیرا کل پاک کردن این کچاپ در همان صحنه به یک مصیبت تبدیل شد.

ویدیوی کاربر تیک تاک به نام کاترین «او به من استرس می‌دهد، به همین دلیل است که من کار تمیز کردن را انجام می‌دهم» نام داشت و بیش از ۳۳ میلیون بار دیده شد. همین موضوع باعث شد که تئوری کچاپ در شبکه‌های اجتماعی وایرال شود و کاربران دیگری این تکنیک را برای سنجش مهارت نامزدهای‌شان به کار بگیرند. البته چالش کچاپ همیشه داغ نشده و برخی از واکنش‌ها صرفا کمدی این موقعیت را برجسته می‌کنند، به ویژه اینکه برخی از مردان طوری آن را انجام می‌دهند که گویی قبلاً هرگز چیزی را تمیز نکرده‌اند.

یک زن ویدئویی از تمیز کردن شریک زندگی‌اش پس از کثیف کردن پیشخوان با سس گوجه فرنگی منتشر کرد و گفت که تحت تأثیر نتایج آن قرار گرفته است.

شریک زندگی مرد یکی از کاربران تیک تاک سس کچاپ را با دستمال کاغذی تمیز کرد و پیشخوان را با دستمال مرطوب پاک کرد. او فقط یک اشتباه کوچک داشت - یک پاک کننده را روی آن محل اسپری کرد، بدون اینکه متوجه شود که این یک پاک کننده مخصوص چوب است.

شریک زندگی یکی دیگر از کاربران دستمالی را برداشت و به صورت دایره وار آن را روی سس کچاپ ریخته شده روی پیشخوان حرکت داد، اما نتیجه شگفت‌انگیز بود چرا که سس کچاپ به جای تمیز شدن پخش شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: