انتقام زن چینی از فرزندانش

انتقام زن چینی از فرزندانش
یک زن ثروتمند چینی تصمیم گرفته است که دارایی ۲.۸ میلیون دلاری خود را به حیوانات خانگی خود بسپارد و سه فرزندش خودش را از ارث محروم کند.
کد خبر: ۵۲۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

زی‌سان: گزارش‌ها حاکی از این است که یک زن ثروتمند چینی تصمیم گرفته است که دارایی ۲.۸ میلیون دلاری خود را به حیوانات خانگی خود بسپارد و سه فرزندش خودش را از ارث محروم کند. 

به گزارش زی‌سان و به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، به نقل از زونگلان نیوز، این زن اهل شانگ‌های با نام خانوادگی «لیو» تصمیم گرفت فرزندانش را از وصیت‌نامه خود حذف کند، زیرا احساس می‌کرد در دوران پیری به او بی توجهی می‌کردند و در زمان بیماری به ملاقاتش نمی‌رفتند. وی گفت در عوض گربه‌ها و سگ‌های خانگی محبوبش در کنارش باقی ماندند.

تصمیم عجیب و دراماتیک او توسط برخی از مردم چین در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت. یکی گفت: «آفرین. اگر دخترم در آینده با من بد رفتار کند، من نیز خانه ام را به دیگران می‌سپارم». مشخص نیست این زن چند سال دارد، اما گزارش مورد نظر او را «سالخورده» توصیف کرده است.

وصیت نامه او اکنون حکم می‌کند که پول باید پس از مرگ‌اش برای حیوانات خانگی و فرزندان آن‌ها خرج شود.

از آنجایی که چنین رویه‌ای در چین قانونی نیست قرار است یک کلینیک دامپزشکی محلی مسئولیت حیوانات خانگی و مدیریت ارث را بر عهده بگیرد. 

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، یک مقام از شعبه شرق مرکز ثبت وصایای چین گفت که آن‌ها به لیو گفته اند که مسئولیت دادن به یک کلینیک حیوانات خانگی برای مدیریت تمام پول او خطراتی دارد. این مقام گفت: «ما به خاله «لیو» گفتیم که اگر فرزندانش نگرش خود را نسبت به او تغییر دهند، او همیشه و هر لحظه می‌تواند وصیت‌نامه‌اش را دوباره تغییر دهد». 

در گذشته نمونه‌هایی از به ارث بردن دارایی توسط حیوانات خانگی وجود داشته است. مثلا یک سگ «ژرمن شپرد» آلمانی به نام «گونتر سوم» ۶۵ میلیون دلار از صاحب کنتس آلمانی‌اش به ارث برد و به ثروتمندترین سگ تاریخ تبدیل شد.

tags # سگ ، گربه
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون