(تصاویر) نوزادی که بدنساز به دنیا آمد!

(تصاویر) نوزادی  که بدنساز به دنیا آمد!
یک نوازد به دلیل ابتلا به یک بیماری مادرزادی ظاهری شبیه به یک ورزشکار پرورش اندام پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

زی‌سان: یک نوازد دختر در آمریکا به دلیل ابتلا به یک بیماری مادرزادی ظاهری شبیه به یک ورزشکار پرورش اندام پیدا کرده است. تولد این نوازد در شرایطی است که والدین او در دوره بارداری از این مشکل اطلاع داشتند، اما تصمیم گرفتند او را به دنیا بیاورند.

به گزارش «زی‌سان»، آرمانی ملبی، در خانواده‌ای آمریکایی ساکن ایالت کنتاکی متولد شده و سن او ۹ ماه است. این نوازد به علت ابتلا به بیماری مادرزادی بسیار نادری به نام «لنفاژیوم» سینه‌ها و دست‌های حجیمی دارد. به همین علت مادرش به او لقب «هالک کوچک» را داده است.

آرمانی ملبی به علت وضعیت ویژه خود در هفته سی وسوم بارداری با سزاریت متولد شده و مادر او می‌گوید: «هر وقت به او نگاه می‌کنم، اشک می‌ریزم، اما به هر حال او را دوست دارم.»

نوزادی  که بدنساز به دنیا آمد! // نوزادی که بدنساز متولد شد!

بیماری لنفانژیوم (Lymphangioma) یکی از ناهنجاری‌های سیستم لنفاتیک است. علت مستقیم لنفانژیوم انسداد سیستم لنفاتیک هنگام رشد جنینی می‌باشد، اگر چه امکان دارد که نشانه‌ها تا بعد از به دنیا آمدن نوزاد قابل مشاهده نباشند.

این انسداد توسط یکسری از عوامل شامل: مصرف الکل توسط مادر و عفونت‌های ویروسی در طول حاملگی ایجاد می‌شود. علت اینکه چرا کیسه‌های لنفاوی جنینی غیر متصل به سیستم لنفاوی باقی‌مانده‌اند هنوز مشخص نیست.

tags # بیماری
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون