استوری مشکوک شماره یک پرسپولیس

بیرانوند نام سرمربی پرسپولیس را لو داد؟

بیرانوند نام سرمربی پرسپولیس را لو داد؟
دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی استوری پرحرف و حدیثی را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۸۷۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

زی‌سان- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در فضای مجازی به شایعه سرمربیگری اوسمار ویرا در پرسپولیس دامن زد. او که در قطر به سر می‌برد ظاهرا نگران نیمکت پرسپولیس هم هست.

به گزارش زی‌سان، برخی از استوری بیرانوند در اینستاگرام این استنباط را دارند که انتشار تصویر اوسمار ویرا توسط گلر اول پرسپولیس می‌تواند به معنای این باشد که قرار است مدیران باشگاه او را به عنوان سرمربی جدید و موقت پرسپولیس معرفی کنند. 

استوری مشکوک شماره یک؛ بیرانوند نام سرمربی پرسپولیس را لو داد؟

پیشتر گفته شده بود پرسپولیس با مارکوس پاکتا دیگر مربی برزیلی به توافق رسیده و اوسمار ویرا کمک او خواهد بود. اوسمار ویرا پیش از این به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد. معرفی پاکتا به عنوان گزینه اصلی پرسپولیس اعتراض‌هایی را به دنبال داشت.

از طرف دیگر ظاهرا دو دستگی در میان بازیکنان پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار ویرا وجود دارد.

گفته می‌شود بعضی از بازیکنان این تیم معتقد هستند باید تا پایان فصل هدایت این تیم را به اوسمار بسپارند. علیرضا بیرانوند، نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، گیورگی گولسیانی و شهاب زاهدی موافق سرمربیگری اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هستند.

از طرفی دیگر گفته می‌شود امید عالیشاه، سروش رفیعی، وحید امیری، دانبال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی و مهدی ترابی هم‌ به‌ نوعی مخالفت خود را با سرمربیگری دائم اوسمار ویرا در پرسپولیس را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون