(ویدئو) وضعیت تبریز بحرانی شد؛ راه‌بندان بی‌سابقه در مرکز شهر

(ویدئو) وضعیت تبریز بحرانی شد؛ راه‌بندان بی‌سابقه در مرکز شهر
در پی بارش شدید برف در تبریز وضعیت سطح شهر تبریز بحرانی شده است. گزارش‌های از این حکایت دارد که اکثر خیابان‌های تبریز به دلیل بارش برف مسدود شده است و همچنین راهبندان بی‌سابقه‌ای در مرکز شهر تبریز ایجاد شده است. بارش برف همچنان در تبریز ادامه دارد.
کد خبر: ۴۸۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

زی‌سان: هم اکنون بارش برف همراه با کولاک و کاهش دمای هوا، موجب ایجاد یخبندان در معابر و بیشتر خیابان های تبریز شده است و با وجود تلاش های شهرداری برای برف روبی و محلول پاشی، به دلیل شدت بارش ها این اقدامات اثرگذار نبوده است.

با اعلام شهروندان در حال حاضر خیابان های تبریز به علت نبود امکان حرکت خودروها و لغزندگی معابر با ترافیک سنگین مواجه است و متاسفانه با کمبود امکانات، محلول پاشی بعضا مقدور نشده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز بیشتر از سایر مناطق است، از اعزام ماشین آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد گفت: از نیمه شب گذشته نیروهای خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر به صورت آماده باش بوده و عملیات محلول پاشی و برف روبی معابر را انجام می دهند.

وی ادامه داد: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی معابر به خصوص ورودی های شهر ، تجهیزات زمستانی و ماشین آلات مناطق مختلف جهت انجام عملیات در منطقه شرق تبریز متمرکز شده اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون