فوت ۳ معلم در تصادف پژو و کامیون

فوت ۳ معلم در تصادف پژو و کامیون
سه معلم در یک حادثه رانندگی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۴۵۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

زی‌سان: سه معلم در یک حادثه رانندگی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایران، بعدازظهر شنبه ۳۰ دی، در یک حادثه رانندگی ۳ معلم که یکی از آن‌ها در روستای جوانمردی لردگان و ۲ معلم دیگر در شهر آلونی تدریس می‌کردند، در مسیر بازگشت از مدرسه جان باختند. یکی از معلم‌ها اهل روستا‌های چغاخور، دیگری اهل روستای امام‌قیس شهرستان بروجن و نفر سوم اهل شهرکرد بودند.

غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: این تصادف در محور صالحات به لردگان رخ داد و راننده و ۲ نفر از سرنشینان سواری پژو فوت کردند و راننده کامیون ایسوزو مجروح و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

داوود مهری امام‌قیسی و هادی حسینی از مربیان پرورشی و محمدرضا کوهی کمالی آموزگار ابتدایی از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا در این تصادف جان باختند. بنا بر نظر کارشناسی، علت این تصادف انحراف به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به دوطرفه بودن اکثر جاده‌های استان و نبود جدا کننده در میانه راه، برخورد رخ به رخ در اثر ورود به مسیر مقابل مهم‌ترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محورهاست. به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه شتابزدگی و سرعت غیرمجاز در رانندگی خودداری و همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون