(ویدئو) اتفاق تکان‌دهنده برای زنی جوان بعد از تتو ابرو

(ویدئو) اتفاق تکان‌دهنده برای زنی جوان بعد از تتو ابرو
زنی جوان که به دلیل مراجعه به مراکز متفرقه و غیربهداشتی برای تتو ابرو به چنین بیماری مبتلا شده است. این فیلم دردناک را ببینید
کد خبر: ۴۵۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

زی‌سان: برخی از آرایشگر‌ها برای رفع تاتو آن را با رنگ قهوه‌ای یا کرم استتار می‌کنند. استتار با پاک کردن کاملا متفاوت است. استتار با رنگ باعث می‌شود که اگرپزشک بخواهد تاتورابالیزر پاک کند دراثر بر خورد لیزر با رنگ رویی واکسیده شدن آن ته رنگ سیاهی به وجود می‌آید.

عارضه دیگر، آلرژی یا حساسیت به رنگ تزرق شده است که به صورت تورم، قرمزی و خارش بلافاصله بعد از تاتو ایجاد می‌شود. گاهی آلرژی، ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد به وجود می‌آید که به آن واکنش جسم خارجی گفته می‌شود وبه صورت ضایعات برجسته در محل دیده می‌شود. یکی دیگر از عوارض تاتو، عفونت است. عفونت ممکن است در محل تاتو و به صورت درد و ترشح و دلمه بروز پیدا کند. گاهی هم استفاده از سوزن‌های چند بار مصرف، منجر به انتقال عفونت‌هایی مثل ایدز و هپاتیت می‌شود.

کاهش ابرو‌های موجود، عارضه دیگر تاتو است که علت آن ضربات سوزن‌های تاتو به فولیکول‌های موی موجود بوده وتقریبا غیر قابل برگشت است. به طوریکه اگر بیمار از تاتوی ابروی خود هم پشیمان شده باشد، حجم ابرو به قدری کم می‌شود که ناگزیر به ادامه تاتو می‌شود. بروز کلوئید یا گوشت اضافه در ناحیه تاتو هم یکی دیگر از عوارض تاتو می‌باشد که گاهی در محل تاتوی ابرو ایجاد می‌شود، ولی بروز آن برروی تاتوی ناحیه سینه یا بازو شایعتراست. ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که در تاتوی مخاط لب هم ممکن است همان عوارض تاتوی پوستی بروز کند با این تفاوت که، چون معمولا از رنگ قرمز، استفاده می‌شود هم احتمال آلرژی بیشتراست و هم پاک کردن تتو بسار سخت‌تر است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون