رونالدو بالاخره نام لیونل مسی را بر زبان آورد/ کریس درباره مسی چه گفت؟

رونالدو بالاخره نام لیونل مسی را بر زبان آورد/ کریس درباره مسی چه گفت؟
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، می‌گوید اعتبار جوایزی مانند توپ طلا و بهترین بازیکن سال فیفا زیر سوال رفته است.
کد خبر: ۴۴۷۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

زی‌سان: بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان همچنان درباره اهدای جایزه توپ طلا و بهترین بازیکن سال دنیا از سوی فیفا به لیونل مسی به جای ارلینگ هالند بحث می‌کنند. 

صحبت‌های زیادی در طول چند هفته اخیر در این باره مطرح شده و حالا رونالدو هم به جمع افرادی پیوسته است که انتقادشان را از این روند به صورت علنی مطرح کرده‌اند و به انتخاب‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر اعتراض دارند. 

او در بخشی از گفتگویی که با روزنامه پرتغالی رکورد انجام داده است در این باره اظهار داشت: «این جوایز به نوعی اعتبار خودشان را از دست داده‌اند. من دیگر واقعا به این جوایز باور ندارم و آن‌ها را قبول ندارم و این حرف به خاطر این نیست که برنده جایزه گلوب ساکر شدم. 

این واقعیتی است که در حال مطرح کردن آن هستم. آمار‌ها و اعدادی که به ثبت رسیده کاملا واضح و مشخص است و این چیزی است که هرگز نمی‌توان آن را تغییر داد. آن‌ها نمی‌توانند این جایگاه (بهترین گلزن دنیا) را از من بگیرند، چون واقعی است. 

همین است که بیشتر از هر چیزی من را خوشحال می‌کند، چون این اعداد هستند که واقعیت را به تمامی فوتبال‌دوستان و هواداران نشان می‌دهند و همین مهم است.»

رونالدو در پاسخ به خبرنگار که پرسیده بود «اینکه از عربستان به عنوان لیگی با تعداد هواداران کمتر یاد می‌شود تو را آزار می دهد؟ به عنوان مثال، لیونل مسی اخیراً جایزه بهترین بازیکن فیفا را به دست آورد و عملاً تمام سال را در MLS بازی کرد، که آن لیگ هم به اندازه لیگ‌های اروپایی بازدید ندارد؟» گفت: «من به این عادت کرده‌ام و می‌دانم این سازمان‌ها چگونه کار می‌کنند. راستش من مراسم The Best را تماشا نکردم».

رونالدو همچنین در ادامه عنوان کرد: «من فکر می کنم که به نوعی این جوایز اعتبار خود را از دست داده‌اند. ما باید کل فصل را آنالیز کنیم. منظورم این نیست که مسی لیاقتش را نداشت، یا هالند یا حتی امباپه، من دیگر به این جوایز اعتقادی ندارم. اینها واقعیت هستند، آمار و ارقام وجود دارند و آنها را نمی‌توان دستکاری کرد».

منبع: ورزش 3

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون