تصاویر دلهره‌آور از ترسناک‌ترین خانه ایران

تصاویر دلهره‌آور از ترسناک‌ترین خانه ایران
یلای متروکه‌ای با معماری عجیب و وهم انگیز در "روستای کُلُمه" کلاردشت سوژه داغ این روز‌های فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی مازندران در حال باز نشر است به گونه‌ای که نحوه ساخت این بنا برای بسیاری از کاربران سوال برانگیز شده است.
کد خبر: ۴۰۸۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

 

زی‌سان: ویلای متروکه‌ای با معماری عجیب و وهم انگیز در "روستای کُلُمه" کلاردشت سوژه داغ این روز‌های فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی مازندران در حال باز نشر است به گونه‌ای که نحوه ساخت این بنا برای بسیاری از کاربران سوال برانگیز شده است.

مهم‌ترین نکاتی که در این اطلاعات منتشر شده فضای مجازی برای مخاطبان تعجب آور بوده اینکه هدف سازنده این ویلا یافتن گنج بوده و به همین خاطر سعی کرده آن را به این سبک و سیاق بسازد و بنا به گویش‌های محلی شبیه "جن کولی " آن را احداث کند و روایت دیگر این که ویلادار هدفش آن بوده تا بتواند توجه ماجراجویان زیادی را به این خانه ارواح جلب کند.

البته شکل ظاهری ساخت این ویلا به گونه‌ای است که هیچ قسمت از جمله پنجره‌ها آن هم قرنیه نبوده و دیواره‌های بنا هم صاف نیست و وجود حفره‌ای بزرگ در طبق همکف و قفس آهنی چند متری در طبقه نخست این خانه را مرموز‌تر کرده است.

 

منبع: ایرنا 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون