همه چیز درباره سریال «مادر سوجان» | بازیگران سریال مادر سوجان چه کسانی هستند و کی پخش می‌شود؟

همه چیز درباره سریال «مادر سوجان» | بازیگران سریال مادر سوجان چه کسانی هستند و کی پخش می‌شود؟
سریال «مادر سوجان» به سفارش اداره کل سیمای استان‌ها توسط صدا و سیمای استان گیلان تولید شده و به زودی قرار است از تلویزیون پخش شود.
کد خبر: ۳۷۸۰۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

زیسان: سریال «مادر سوجان»  به سفارش اداره کل سیمای استان‌ها توسط صدا و سیمای استان گیلان تولید شده و به زودی قرار است از تلویزیون پخش شود. این سریال با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته شده است. این مجموعه به کارگردانی حسین تبریزی و  به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی است که فضای آن بیشتر در شمال کشور می‌گذرد.

خلاصه داستان سریال «مادر سوجان»

این سریال روایتگر زندگی در سال‌های۱۳۱۰ تا ۱۳۵۷ است و با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته می‌شود. داستان این سریال قصه زندگی «سوجان» دختری گیلانی، از دوره نوجوانی تا دوران مادری و مادربزرگی اوست و در همین دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود. سریال «مادر سوجان» به وضعیت تاریخی، سیاسی و اجتماعی آن دوران اشاره می‌کند و آداب و رسوم اصیل گیلانی با حضور بازیگران مطرح ملی و استانی به تصویر کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

همه چیز درباره سریال جدید تلویزیون؛ تانک‌خورها

همه چیز درباره سریال «مادر سوجان»

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره فیلم «هفتاد سی» اولین فیلم بهرام افشاری؛ از تیرز تا اسامی بازیگران و خلاصه داستان

بازیگران سریال «مادر سوجان»

غزال اکرمی بازیگر جوانی است که نقش اصلی این سریال با نام سوجان را دارد. بخش مهمی از قصه بر محور شخصیت او می‌گردد.  ثریا قاسمی، بازیگر پیشکسوت که به تازگی در سریال عشق کوفی دیده‌شد در این سریال نقش مادرجان (مادربزرگ سوجان) را ایفا می‌کند.  

علی مرادی را شاید بیشتر به خاطر اجراهایش در قامت مجری تلویزیونی بشناسید. این بازیگر در سریال سوجان نقش (قربان) پسرعموی سوجان را دارد. حدیث نیکرو بازیگری که اخیرا او را با نقش سوده در سریال تب و تاب دیدیم، نقش مادرحوا (مادر سوجان) را در سریال بر عهده دارد.  

همه چیز درباره سریال «مادر سوجان»

حمیدرضا نعیمی، بازیگر و کارگردان باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در سریال مادر سوجان نقش پدر سوجان را بازی می‌کند و حضور پررنگی در سریال دارد.   مهران رجبی، بازیگر تلویزیون و سینما و مجری تلویزیون در این سریال نقش عموی سوجان (پدر قربان) را بازی می‌کند.  زهرا جهرمی بازیگر نقش طلا در سریال سوجان یکی از شخصیت‌های شهری قصه است که جزو نقش‌های اصلی به شمار می‌رود. در این میان مهدی صبایی هم نقش پیچیده غلام در سریال سوجان را برعهده دارد.

همه چیز درباره سریال «مادر سوجان»

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال «مادر سوجان»

این مجموعه تلویزیونی در ۶۰ قسمت به آنتن تلویزیون خواهد رسید. مهم‌ترین موضوع سریال نقش و اهمیت زن در خانواده و جامعه است.حسین تبریزی کارگردان سریال در حالی از روز‌های پایانی فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی می‌گوید که در دو ماه آینده می‌توان رویِ پخش این سریال در تلویزیون حساب باز کرد.  

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: