افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان کلید خورد + زمان دقیق و مبلغ

افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان کلید خورد + زمان دقیق و مبلغ
یک نماینده مجلس از جزئیات اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

یک نماینده مجلس از جزئیات اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو سال آینده خبر داد. 

ابراهیم نجفی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه، با بیان اینکه پیگیر مسکن کارکنان نداجا هستیم، اظهار کرد: در شهرستان آستانه اشرفیه یک قطعه زمین را در محور بندرکیاشهر (روستای استخربیجار) شناسایی کردیم که در اختیار بنیاد مسکن جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای نیرو‌های پلیس قرار می‌گیرد.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حقوق و مزایای کارکنان نیروی انتظامی در برنامه هفتم، افزود: پیگیریم تا آیین‌نامه اجرایی آن توسط دولت تدوین شود و مصوبه هیئت دولت را بگیرد و اجرا شود.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: بدهی دولت به تامین اجتماعی بالغ بر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان است که در برنامه هفتم دیده شده؛ در بودجه سنواتی نیز ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت در سال جاری پرداخت خواهد شد.

نجفی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی همزمان با دولت در حوزه بازنشستگان کشوری و لشکری همسان‌سازی را اجرا خواهد کرد که در سال ۱۴۰۳ به ۴۰ درصد می‌رسد و در بازه ۱۴۰۴ تا ۱۴۰۵ هر سال ۳۰ درصد خواهد بود تا حقوق بازنشستگان ۹۰ درصد حقوق شاغلین همتراز باشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته: