جریمه ۳۰هزار دلاری سپاهان

جریمه ۳۰هزار دلاری سپاهان
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم سپاهان را برای اتفاقات رخ داده در رقابتهای آسیایی جریمه کرد.
کد خبر: ۳۵۶۰۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره برخی از اتفاقات مسابقات اخیر فوتبال در قاره کهن صادر کرد که یکی از این آرا، به دیدار سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا مربوط می‌شود. AFC در مورد این مسابقه نوشت:

هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند و باشگاه میزبان نتوانست به تعهدات خود در پیاده کردن قوانین امنیتی مسابقه پایبند باشد. باشگاه سپاهان همچنین نتوانست اطمینان حاصل کند که همه راهرو‌ها و خروجی‌های ورزشگاه، خالی از هرگونه مانع حرکت آزادانه است.

به این ترتیب باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و همچنین شش هزار و ۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC پرداخت کند. به این ترتیب سپاهان باید ۳۰ هزار دلار طی ۳۰ روز از تاریخ اعلام این رأی پرداخت کند.

در رأی دیگر کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: الوکره برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیای ۲ از بازیکنی به نام خالد محمد صالح استفاده کرد که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر نگذاشته بود. به این ترتیب، نتیجه این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور اعمال می‌شود و اخطار‌های ثبت شده در این مسابقه، برای دیدار‌های بعدی لحاظ نخواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

tags # سپاهان
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: