بحران عجیب در سپاهان و وضعیت باورنکردنی مورایس

بحران عجیب در سپاهان و وضعیت باورنکردنی مورایس
کارشناسان و هواداران فوتبال بعد از عملکرد ضعیف سپاهان مقابل الوحدات اردن عملکرد این تیم را با نقد همراه کردند
کد خبر: ۳۴۴۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

کارشناسان و هواداران فوتبال بعد از عملکرد ضعیف سپاهان مقابل الوحدات اردن عملکرد این تیم را با نقد همراه کردند و اعتقاد دارند که مشکلات فصل گذشته سپاهان بعد از خریدهای گران قیمت هم همچنان باقی مانده است.

سپاهان در حالی که امروز از حریف خود پیش افتاده بود دو گل در ادامه مسابقه دریافت کرد و خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری دریافت نکرد، آن هم مقابل تیمی که از لحاظ بازیکن و ساختار بسیار ضعیف‌تر از طلایی‌پوشان اصفهان است.

نقل و انتقالات تابستانی سپاهان با جذب حردانی، هنانوف، گودرزی و امین حزباوی چهار ستاره دفاعی جوان تقویت شد اما همچنان ضعف این تیم در خط دفاعی وجود دارد.

مورایس در این دو فصل هزینه زیادی روی دست سپاهان گذاشته است اما همچنان عملکرد دفاعی ضعیف این تیم ادامه دارد.

در این رابطه فرهیختگان نوشت: هنانوف اگر یک گل قشنگ زد، در قلب خط دفاعی چندان مطمئن ظاهر نشده است. انواع و اقسام اشتباهات را از او می‌بینیم. درست مثل بازی با شباب الاهلی امارات در پلی‌اف لیگ نخبگان که باعث باخت خانگی تلخ و سنگین این تیم و عدم‌راهیابی به این مسابقات شد.

در بازی‌های لیگ، خط دفاعی سپاهان محک جدی نخورده است ولی در همین بازی قبلی با ملوان هگ پر اشتباه ظاهر شد. حالا اما در مسابقات آسیایی بیشتر از هر زمان دیگری بحران‌های ساختار دفاعی و اشتباهات متوالی مدافعان به چشم می‌آید.

قبلا هم گفته‌ایم. باز هم می‌نویسیم. جدا از نتایج بعدی، سپاهان مثل هر سال بازیکنان خوبی خرید اما تیم خوبی نبسته است. حداقل عملکرد ساختار دفاعی این تیم این حقیقت را به همه نشان می‌دهد.

ورزش سه نوشت: تیم فوتبال سپاهان در یک شب عجیب با ارائه عملکردی متزلزل در خط دفاعی و نمایش بی‌نظم در خط هجومی مقابل نماینده اردن اولین بازی آسیایی را واگذار کرد.

فوتبال ۳۶۰ نقد کوتاهی داشت: ناهماهنگی‌های بی‌شمار دفاعی، تصمیمات سوال‌برانگیز فنی؛ رونمایی از کامارا، خوش‌یمن نبود.

نقد یک پارچه سایت های تحلیلی و البته احمد جمشیدیان کارشناس تلوزیونی شبکه ورزش نشان از تحلیل درست و دلسوزانه نسبت به عملکرد خط دفاعی سپاهان و ناتوانی مورایس در برطرف کردن این مشکل دارد.

منبع: برترین ها

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون