عکس / هیوندای سوناتا ارزان‌تر از کوییک و پژو ۲۰۶!

عکس / هیوندای سوناتا ارزان‌تر از کوییک و پژو ۲۰۶!
امروزه با گران‌تر شدن خودروها، پیدا کردن یک سدان خوب که با بودجه شما متناسب باشد، دشوارتر از قبل است. با این حال، گزینه خودرو‌های دست دوم مطرح می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۶۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

با افزایش قیمت خودرو‌ها در جهان، خودرو‌های دست دوم طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. در حال حاضر قیمت برخی از خودرو‌های با کیفیت و قابل‌اعتماد بازار به زیر ۱۰ هزار دلار (معادل ۶۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.

هیوندای سوناتا ۲۰۱۳ با قیمت ۷۳۰۶ دلار (معادل ۴۴۰ میلیون تومان)، یکی از این خودرو‌های قابل‌اعتماد است. حقیقت تلخ اینجاست که قیمت جهانی این مدل از سوناتا ارزان‌تر از کوییک و پژو ۲۰۶ دربازار ایران است. جالب‌تر اینکه قیمت این خودرو در بازار ایران از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون آغاز و تا دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ادامه دارد؛ یعنی بیش از ۴ برابر قیمت جهانی!

هیوندای سوناتا ۲۰۱۳ دارای چندین پیشرانه و تریم است که می‌تواند خرید آن را برای شما آسان کند. حتی یک مدل GLS وجود دارد که با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود که در کلاس سدان‌های سایز متوسط غیرعادی است.

طراحی جذاب و کابین راحت، هیوندای سوناتا ۲۰۱۳ را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند، زمانی که می‌خواهید از یک ماشین دست دوم قابل‌اعتماد با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار لذت ببرید.

نقاط قوت

کابین شیک و راحت

شتاب قوی

راندمان سوخت عالی

نقاط ضعف

استایل متمایز خودرو بر فضای سر عقب تأثیر می‌گذارد

سیستم هیبریدی به اندازه کمری هیبرید پویا نیست

tags # خودرو ، پژو
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون