شوک غیرمنتظره صلاح به لیورپولی‌ها

شوک غیرمنتظره صلاح به لیورپولی‌ها
محمد صلاح که در پیروزی ۳-۰ لیورپول مقابل منچستریونایتد نقش ‏بسیار مهمی بازی کرد در پایان مسابقه گفت که آخرین فصل ‏حضورش در لیورپول را سپری می‌کند. ‏
کد خبر: ۳۲۷۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

محمد صلاح امروز کلید پیروزی بزرگ لیورپول مقابل منچستریونایتد بود. دیداری که خود صلاح در پایان بازی از آن به عنوان دربی یاد کرد. 
ستاره مصری در این بازی دو پاس گل داد تا دو گل اول تیمش توسط لوئیس دیاز به ثمر برسد. او در نیمه دوم خودش گل سوم لیورپول را زد تا ستاره اصلی تیم آرنه اشلوت در این بازی باشد. صلاح در شروع مصاحبه خبر تلخی به هواداران داد و گفت: همانطور که می‌دانید این آخرین سال حضورم در باشگاه است و می‌خواهم از آن لذت ببرم. 

ستاره مصری در ادامه درباره نقش مهمی که در این پیروزی بزرگ داشت صحبت کرد و گفت: امروز موفق شدم در هر سه گل نقش داشته باشم و از این بابت خوشحالم. سرمربی می‌خواست از بالا پرس کنیم و توپ‌ها را هر چه سریعتر به دست بیاوریم. از این بابت هم که موفق شدیم این سبک بازی را خوب اجرا کنیم خوشحالم. این نتیجه فوق‌العاده است. همه می‌دانند که این دربی برای شهر لیورپول و برای هواداران چقدر مهم است. این مسابقه برای سرمربی هم مهم بود و این هم برایم مایه خوشحالی است. 

صلاح که مشخصا از رفتار مدیران باشگاه با خودش عصبانی بود در ادامه گفت: قبل از این بازی گفتم ببنید، این ممکن است آخرین باری باشد که به اولدترافورد می‌روم. هیچکس تا حالا درباره قرارداد با من صحبت نکرده. برای همین می‌گویم که این فصل را بازی می‌کنم، به عنوان آخرین فصلم. ببینیم در پایان فصل چه می‌شود. ولی تا این لحظه بله، این آخرین بازی من اینجا با پیراهن لیورپول است.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون