حمله تند و تیز هاشمی‌نسب به علی پروین!

حمله تند و تیز هاشمی‌نسب به علی پروین!
مهدی هاشمی نسب در واکنش به صحبت‌های علی پروین حرف‌های جالبی مطرح کرد.
کد خبر: ۳۲۶۳۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

مهدی هاشمی نسب در واکنش به صحبت‌های علی پروین حرف‌های جالبی مطرح کرد.

مهدی هاشمی‌نسب در پاسخ به صحبت‌های علی پروین که گفته هاشمی‌نسب به دلیل مشکلات مالی از پرسپولیس جدا شد این‌طور می‌گوید: «به هیچ وجه این طور نبود و من ۲۴ سال است که تمام مشکلات را به دوش کشیدم و حرمت نگه داشتم. انتظار داشتم هم شما و هم آقای عابدینی واقعیت را بگویید. امیدوارم آقای عابدینی یادش بیاید که حرف‌هایم را در آن جلسه تأیید می‌کرد. اما دیگر کافی است که بعد از ۲۴ سال بخواهید همچنان مرا جلوی هواداران قرار دهید.»

در گزارش ایران ورزشی آمده است: او ادامه داد: «غیر از محمودخان خوردبین که خیلی به ایشان ارادات و آرزوی سلامتی برای‌شان دارم، آقای محلوجی و یک نفر دیگر هم در آن جلسه بودند. مطمئن باشید گذر زمان همه چیز را ثابت می‌کند.»

مربی سابق استقلال گفت: «علی آقا بار‌ها گفته‌اید خانه من ۳۰۰-۲۰۰ میلیارد در کرج می‌ارزد و با مادرم زندگی می‌کنم، اما باید بگویم مادرم ۱۵ سال است که در خرمشهر زندگی می‌کند و منزل من هم اگر این‌قدر می‌ارزد، ۲۰ میلیارد برای شما.»

هاشمی نشب ادامه داد: «من به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم و انتظار دارم واقعیت‌ها را بگویید تا حرمت‌ها حفظ شود. ما آفتاب لب بوم هستیم و درست نیست در این شرایط سنی روبه‌روی هم قرار بگیریم. البته خیلی از همبازیان من هم واقعیت‌ها را می‌دانند و سکوت کردند که من هم به احترام سکوت‌شان حرف نزدم و توقعی از آنها ندارم.

مدافع سابق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: «ما در طول ۲۴ ساعت شاید ۱۰-۱۲ ساعت با مردم باشیم. پس چه بهتر که واقعیت را به آنها بگوییم و ذهن‌شان را درگیر حرف‌های خلاف واقع نکنیم. اما در بقیه ساعات روز و در خلوت خودمان که نمی‌توانیم به خودمان و وجدان‌مان دروغ بگوییم، اما... ولش کنید.»

هاشمی‌نسب درباره استقلال و جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «من حرفی نمی‌زنم که استقلال به حاشیه برود. بعضی رفاقت‌ها وجود دارد که تحت هیچ شرایطی اگر گوشت یکدیگر را بخورند استخوانش را دور نمی‌اندازند. من برای استقلال و هوادارانش از صمیم قبل آرزوی موفقیت دارم و به نظرم نکونام هم نیازی به دایه مهربان‌تر از مادر ندارد و اگر بخواهد همه ما پشتش هستیم.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون