انهدام باند دلالان ارز به سرکردگی یک زن در پایتخت

انهدام باند دلالان ارز به سرکردگی یک زن در پایتخت
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری باند پنج نفره خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز خبر داد.
News ID: ۳۲۵۵۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری باند پنج نفره خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در این باره گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی به سرکردگی یک زن به صورت غیر مجاز تحت پوشش شرکتی در خیابان توحید اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز به صورت کلان می‌کنند لذا عوامل این پلیس مدیرعامل قانونی شرکت، کارمندان، حسابدار شرکت را دستگیر کردند و در بازجویی همگی افراد به خرید و فروش غیر مجاز ارز اعتراف کردند.

افشاری گفت: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار آمریکا، ۸۶۵ هزار دینار عراق، ۳ هزار و ۲۰۰ لیر ترکیه، سه هزار و ۸۵۰ یورو به ارزش تقریبی بیش از ۲ میایارد تومان به همراه یک قبضه کلت کمری و ۱۴ عدد فشنگ جنگی کشف که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی ارجاع شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون