خبر خوش وزیر بهداشت به پرستاران؛ پرداخت بخش اول مطالبات

خبر خوش وزیر بهداشت به پرستاران؛ پرداخت بخش اول مطالبات
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش اول مطالبات به حق پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در اسرع وقت این مطالبات را پرداخت کنند.
کد خبر: ۳۲۱۰۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت که با حضور رییس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز (سه شنبه) ۶ شهریور در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: محور توسعه یک کشور، انسان سالم است و باید سلامت جامعه را تامین کنیم.

وی در ادامه با یک خبر خوش به جامعه پرستاری، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته در چند روز اخیر خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم و دیروز (دوشنبه) ۵شهریور و با حضور رئیس جمهور در سازمان برنامه بودجه جلسه‌ای برگزار شد و بخش اول جبران مطالبات جامعه پرستاری دیروز و امروز (۵ و ۶) شهریور به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بایداین مطالبات را در اسرع وقت به پرستاران پرداخت کنند.

آیین تکریم دکتر عین اللهی، وزیر سابق و دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

منبع: ایرنا

در این مراسم چندین تن وزرای پیشین بهداشت از جمله دکتر فاضل، دکتر ملک زاده، دکتر فرهادی و دکتر نمکی، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، جمعی از اساتید، صاحب نظران حوزه سلامت و معاونان و مدیران وزارت بهداشت دولت سیزدهم حضور داشتند.

دکتر پزشکیان، رئیس جمهور و دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت در این مراسم با اهدای لوح و هدیه‌ای از تلاش‌های دکتر عین اللهی تقدیر کردند و حکم مسئولیت دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت نیز از سوی رئیس جمهور به وی اهدا شد.

در این مراسم گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان و توسعه خدمات و امکانات حوزه سلامت توسط دکتر عین اللهی، وزیر سابق بهداشت ارائه شد.

tags # پرستار
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون