حزب‌الله ۲ هدف مهم را در تل‌آویو مورد اصابت قرار داده است

حزب‌الله ۲ هدف مهم را در تل‌آویو مورد اصابت قرار داده است
منابع خبری گزارش دادند جنبش حزب‌الله لبنان در عملیات تلافی‌جویانه خود اهداف مهمی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۱۸۲۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

شبکه «المیادین»، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد عملیات حزب‌الله با بالاترین سطح دقت انجام شده است و ادعا‌های رژیم اسرائیل درباره خنثی‌سازی این عملیات برای گمراه‌سازی افکار عمومی شهرک‌نشینان است.

المیادین اضافه کرد علی‌رغم سانسور رسانه‌ای هدفمند اسرائیل، مقاومت در عملیات تلافی‌جویانه موفق عمل کرده است. این شبکه لبنانی اشاره کرد آماده‌باش کامل ارتش اسرائیل و پرواز چند جنگنده در حریم لبنان مانع عملیات موشکی و پهپادی حزب‌الله نشده است.

المیادین در ادامه افزود عملیات اصلی حزب‌الله با استفاده از پهپاد‌ها صورت گرفته است و یک هدف حیاتی نظامی هدف قرار گرفته است.

این شبکه اضافه کرد استفاده از ۳۲۰ راکت برای منحرف‌سازی آتشبار‌های گنبد آهنین بوده است. 

المیادین در عین حال گزارش داد حزب‌الله یک هدف حیاتی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار داده و نه در اطراف آن. یک منبع در حزب‌الله نیز به شبکه «العربی» خبر داد نفوذ پهپاد‌های انتحاری ادعای ارتش اسرائیل درباره خنثی‌سازی عملیات را تکذیب می‌کند. 

این منبع که اشاره‌ای نیز به نامش نشده، اضافه کرد ارتش اسرائیل سرگرم عملیات گمراه‌کننده حزب‌الله با استفاده از راکت‌های کاتیوشا شده و مقاومت لبنان پهپاد‌ها را به سمت اهداف فرستاده است.

منبع یادشده همچنین گفت هیچ یک از نیرو‌های حزب‌الله در حملات هوایی بامدادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت نرسیده‌اند، چراکه حزب‌الله مواضع خود را پیشتر تخلیه کرده بود.

این منبع در پایان گفت حزب‌الله دو هدف مهم را در شمال تل‌آویو هدف قرار داده و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون