از هک‌شدن سایت کنست تا ارسال پیامک تهدید به صهیونیست‌ها

از هک‌شدن سایت کنست تا ارسال پیامک تهدید به صهیونیست‌ها
به موازات جنگ روانی علیه رژیم صهیونیستی و انتظار مرگبار آن برای دریافت پاسخ از ایران، حزب‌الله لبنان و یمن برای جنایات تروریستی تل‌آویو در این کشورها، رسانه‌های اسرائیلی از نوع جدیدی از این جنگ روانی خبر دادند.
کد خبر: ۳۱۷۷۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

پلتفرم‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که برخی شهرک‌نشینان پیامک‌هایی را بر روی تلفن خود دریافت کرده‌اند که در آن نوشته شده: «پاسخ خواهد آمد و تصمیم گرفته شده است، شاید امروز یا فردا». از سوی دیگر، منابع رسانه‌ای از غیر فعال شدن وب سایت کنست پارلمان رژیم صهیونیستی» خبر دادند و اعلام کردند که مقامات مسؤول اعلام کرده‌اند که «به دلیل اقدامات و تدابیر حفاظتی» این سایت غیرفعال شده است.

از هک‌شدن سایت کنست تا ارسال پیامک تهدید به صهیونیست‌ها

 رسانه‌های اسرائیلی، اما با تایید هک شدن سایت کنست، بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کردند اطلاعات مختلفی به دست هکر‌ها افتاده است. این در حالی است که اسرائیلی‌ها در نگرانی دائمی و فزاینده‌ای به سر می‌برند و منتظر پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه در قلب تهران و پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور فرمانده ارشد خود فؤاد شکر در حومه جنوبی بیروت و همچنین پاسخ نیرو‌های مسلح یمن به تجاوزات اسرائیل به بندر الحدیده هستند.

 به نوشته المیادین این انتظار به یک جنگ روانی شدید علیه اشغالگران تبدیل شده و خسارات اقتصادی هنگفتی به اشغالگران در بخش حمل‌ونقل و گردشگری وارد کرده است.

در همین راستا، وب سایت اسرائیلی «گلوبس» پیشتر اعلام کرده بود که حجم تهدیدات سایبری علیه رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و «شرکت‌های اسرائیلی، اعم از دولتی و خصوصی»، با حملات زیادی علیه سیستم‌های خود مواجه شده‌اند. اداره سایبری رژیم صهیونیستی نیز چند ماه پیش اعلام کرده بود که این رژیم از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۳ هزار حمله سایبری را تجربه کرده است.

منبع: فارس

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون