حواشی دیدار چادرملو و شمس‌آذر/ شعار‌های پولی علیه داور و انتقال بازیکن با آمبولانس

حواشی دیدار چادرملو و شمس‌آذر/ شعار‌های پولی علیه داور و انتقال بازیکن با آمبولانس
دیدار تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و شمس آذر قزوین با حواشی مختلفی همراه بود.
کد خبر: ۳۱۶۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

دیدار تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و شمس آذر قزوین با حواشی مختلفی همراه بود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و شمس آذر قزوین در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

رضا دهقان بازیکن تیم فوتبال چادرملو در دقیقه ۵۳ به شدت مصدوم و با آمبولانس از ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد تا روند درمانی خود را دنبال کند.

علت برگزاری این مسابقه در ورزشگاه پاس قوامین آماده نبودن زمین چادرملو در لیگ برتر فوتبال ایران است و نکته جالب این بود که تعداد اندکی از هواداران که شمار آنها به ۵۰ نفر هم نمی‌رسید به عنوان طرفداران تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شده بودند.

حواشی اصلی این دیدار، اما پس از اخراج امیرمحمد نسایی، بازیکن تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دقیقه ۶۵ شروع شد و بلافاصله قزوینی‌ها گل مساوی را دریافت کردند؛ مساله‌ای که پس از اخراج و دریافت گل با واکنش شدید هواداران شمس آذر قزوین همراه بود.

هواداران در طول ۳۰ دقیقه پایانی این دیدار شعار‌های مختلفی سر می‌دادند؛ از «داور پول بگیر به نفع قزوین بگیر» تا «توپ، تانک، فشفشه داور حواست باشه.» علاوه بر این هواداران تیم قزوینی داور را «داورِ دسته یکی» خطاب می‌کردند و مرتب به او هشدار می‌دادند که «وای به حال داور اگر قزوین ببازد.»

در پایان این مسابقه، اما هواداران قزوینی از عملکرد بازیکنان این تیم راضی بودند و با شعار بچه‌ها متشکریم و سعید امپراطور از تیم خود حمایت کردند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون