ساعت پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه تماشا؛ دو بار تکرار در روز بعد

ساعت پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه تماشا؛ دو بار تکرار در روز بعد
زمان پخش سریال طوبی از شبکه تماشا ساعت ۸:۳۰ صبح میباشد و تکرار آن ساعت ۱۷:۳۰ بازپخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۴۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

زمان پخش سریال طوبی از شبکه تماشا ساعت ۸:۳۰ صبح میباشد و تکرار آن ساعت ۱۷:۳۰ بازپخش خواهد شد.

سریال «طوبی» که این‌روز‌ها حال و هوای یک دختر هجده ساله در دهه ۵۰ را روایت می‌کند، برگرفته از کتاب «اربعین طوبی» است، که هنوز پایان آن برای مخاطبان مشخص نیست.

زمان پخش سریال طوبی از شبکه یک

سریال طوبی هر شب در ساعت ۱۵:۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این زمان برای بسیاری از مخاطبان، فرصت مناسبی است تا پس از یک روز پرکار، به تماشای سریال محبوب خود بنشینند.

ساعات تکرار سریال طوبی به شرح زیر است: 

۱:۳۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح

نقش محوری و یا به‌عبارتی بازیگر اصلی سریال «طوبی» امین زندگانی است، بازیگری که سال گذشته نقش اول سریال «حبیب» را بازی می‌کرد که تولید مشترک ایران و سوریه بود و به‌تازگی نمایش «هفت‌خان اسفندیار» را روی صحنه تئاتر داشت.

سید محسن امامیان، نویسنده کتاب «اربعین طوبی» درباره این کتاب که نسخه تصویری آن با نام «طوبی» روانه آنتن شبکه یک سیما شده، گفت: بنده در جریان طرح اولیه فیلمنامه «طوبی» بودم. ولی فیلمنامه سه بار بازنویسی شد، که به عهده نویسنده سریال بوده و دیگر در جریان نبودم.

منظر دیگر سریال «طوبی» را باید در حضور کارگردانی کارکشته و کاربلد دید. سعید سلطانی با ساخت سه‌گانه «ستایش» و «پس از باران» نشان داده است که مخاطبان تلویزیونی و به‌خصوص خانم‌ها را می‌شناسد. او به‌خوبی آگاه است که رمز موفقیت یک سریال این است که خانم خانه را درگیر آن کند، همین نگاه درست باعث شده است قهرمان‌های داستان‌های سلطانی همه زن باشند، در همین کار اخیر هم طوبا با بازی شبنم قربانی، نقش اصلی سریال را به‌عهده دارد.

منبع: مجله شبونه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون