رونالدو حرف نهایی را زد

رونالدو حرف نهایی را زد
روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به مسئولان النصر اعلام کرده که با جدایی کاسترو مخالف است و به این ترتیب این سرمربی پرتغالی به کار خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۳۱۳۷۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

شکست سنگین ۴ بر یک النصر برابر الهلال در فینال سوپر جام عربستان خشم هواداران النصر را برانگیخت به طوری که آنها خواستار اخراج فوری کاسترو از هدایت تیم شده اند.

اما باشگاه النصر باوجود گمانه‌زنی‌های زیاد درباره اخراج کاسترو هنوز چنین تصمیمی را نگرفته و به نظر می‌رسد که نخواهد گرفت چرا که این سرمربی پرتغالی از حمایت کامل رونالدو برخودار است.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو رابطه بسیار خوبی با کاسترو دارد و به مسئولان النصر اعلام کرده که با جدایی این سرمربی باتجربه مخالف است.

به این ترتیب کاسترو به کار خود ادامه خواهد داد مگر اینکه باشگاه النصر همزمان بی خیال رونالدو و کاسترو شود که این بسیار بعید است.

باشگاه النصر در نقل و انتقالات تابستانی ستاره بزرگی را جذب نکرده و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که در ادامه نقل و انتقالات تابستانی شاهد حضور ستاره‌های بزرگی در این تیم باشد.

طبق اعلام سعودی اسپورت، سرخیو راموس نخستین خرید بزرگ النصر در تابستان خواهد بود و به نظر می‌رسد که این مدافع باتجربه بار دیگر هم تیمی کریستیانو رونالدو خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون