ویدئو | اظهارات جنجالی یک نماینده مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات / کسی که نظام را متهم به تقلب ۱۱ میلیونی کرده از شما رای اعتماد بگیرد؟!

ویدئو | اظهارات جنجالی یک نماینده مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات / کسی که نظام را متهم به تقلب ۱۱ میلیونی کرده از شما رای اعتماد بگیرد؟!
نماینده تهران در مجلس، مجتبی زارعی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: از رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنم که زیر چتر اندیشه گانی امیرالمومنین قرار دارد و به اصلاح طلبان تشکیلاتی بدهکار نیست.
کد خبر: ۳۱۰۵۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور با بیان اندیشه‌های امیرالمومنین می‌پردازد بنابراین افرادی که دارای جهت گیری‌های تند و نادرست هستند را انتخاب نمی‌کنند که نمونه آن انتخاب آقای عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور است.

وی افزود: جای شکر دارد که رهبر حکیم انقلاب می‌خواهد وزیر اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعاتی در نظارت شما نمایندگان باشد البته من بر اساس آئین نامه داخلی مجلس به وزیر پیشنهادی رأی منفی خواهم داد، اما در این خصوص به دنبال جهاد تبیین هستم البته شما نمایندگان را به دادن رأی منفی دعوت نمی‌کنم.

زارعی بیان کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات در مصاحبه‌ای بیان داشت کابینه یکدست رأی خواهد آورد که باید مشخص شود ایشان هنگام مصاحبه چه سمتی داشتند که به این صراحت پاسخ دادند در حالی که رهبر معظم انقلاب ۱۲ معیار را برای انتخاب وزرا بیان داشتند مجلس و دولت باید همکاری کنند، اما مجلس باید حساسیت‌ها را در نظر بگیرد، بنده اعتقاد دارم که وزیر در این مصاحبه اشتباه لپی داشته است که باید با جهاد تبیین این اشتباه تبیین شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات در ماجرای دروغین انتشار گاز شیمیایی در مدارس مداخله داشته در حالی که باید ایشان مسئول آرامش روانی مردم باشیم، اما اشتباه می‌کند و عذرخواهی نمی‌کند. ما مخالف تبعیض هستیم.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون