جنوا ۲-۲ اینتر: جشن طارمی خراب شد

جنوا ۲-۲ اینتر: جشن طارمی خراب شد
اینتر در اولین بازی فصل جدید مقابل جنوا با تساوی ۲-۲ متوقف شد.
کد خبر: ۳۱۰۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

اینتر در اولین بازی فصل جدید مقابل جنوا با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

اینتر در اولین بازی فصل جدید سری A در خانه جنوا به میدان رفت و در دیدار خارج از خانه با حضور مهدی طارمی به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

اینتر بازی را با سرعت زیادی شروع نکرد و اولین موفق جدی در دقیقه ۷ شکل گرفت که گولینی موفق شد ضربه خطرناک مارکوس تورام را با شیرجه بلند دفع کند.

دومین موقعیت جدی بازی هم توسط اینتری‌ها رقم خورد که ضربه خطرناک هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۱۴ با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

برخلاف جریان بازی این اینتر بود که گل اول را دریافت کرد. روی ضربه ایستگاهی بلند یان زومر نتوانست ضربه سر بازیکن حریف را مهار کند و سپس این الساندرو وولیاکو بود که روی ریباند در دقیقه ۲۰ دروازه اینتر را باز کرد.

جنوا که آخرین بار در سال ۲۰۱۸ اینتر را شکست داده بود امیدوار بود این برتری را حفظ کند، اما فشار شاگردان سیمونه اینزاگی موجب شد که در دقیقه ۳۰ به گل تساوی برسند.

مارکوس تورام موفق شد روی ارسال دقیق نیکولو بارلا با ضربه سر توپ را دور از دستان گولینی وارد دروازه کند و حساب کار را به تساوی بکشاند.

بلافاصله پس از شروع مجدد بازی اینتر یک بار دیگر شانس گلزنی داشت که این بار گولینی موفق شد توران را متوقف کند و مانع از باز شدن درواز‌ه‌اش شد.

اینتر خیلی امیدوار بود که ضربه پنالتی در دقیقه ۳۷ به سود آنها رقم بخورد و نتیجه بازی تغییر کند. با بررسی VAR مشخص شد که تکل بادلی در محوطه جریمه تاثیری روی مسیر حرکت تورام نداشت و داور دستور به ادامه بازی داد.

یکی از بهترین فرصت‌های اینتر در دقیقه ۴۰ رقم خورد. ابتدا ضربه بیسکک مهار شد، سپس گولینی ضربه لائوتارو مارتینز را دفع کرد و سپس فدریکو دی مارکو تصمیم گرفت با ضربه والی گلزنی کند که بادلی از راه رسید و با ضربه سر توپ را دور کرد.

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و به دنبال گل برتری بود. در دقیقه ۵۲ دی مارکو موفق شد روی سانتر متئو دارمیان دروازه حریف را باز کند، اما با تصمیم VAR این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

اینتر در دقیقه ۵۹ یک فرصت عالی گلزنی دیگر داشت که گولینی موفق شد یک بار دیگر تورام را در گلزنی ناکام بگذارد و دروازه جنوا را نجات دهد.

اینزاگی ابتدا تصمیم گرفت که داویده فراتسی و دنزل دامفرایس را به ترکیب اضافه کند که پس از چند دقیقه تغییری در روند بازی صورت نگرفت و بعد از کولینگ بریک، نوبت ورود مهدی طارمی به ترکیب اینتر رسید.

مهاجم ایرانی در دقیقه ۷۵ وارد زمین و هاکان چالهان‌اوغلو از میدان خارج شد. همچنین کارلوس آگوستو هم به جای دی مارکو به زمین رفت. طارمی به زمان کمی نیاز داشت تا در تغییر نتیجه بازی اثرگذار باشد.

طارمی پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه آن را به فراتسی پاس داد و پاس رو به جلوی آن هافبک ایتالیایی به تورام رسید و او در موقعیت تک به تک این بار توانست گولینی را مغلوب خود کند.

با این حال با بالا رفتن پرچم کمک داور این گل در وهله اول مورد قبول قرار نگرفت و VAR درباره آن تصمیم گرفت. پس از چند لحظه بررسی در نهایت تایید شد که تورام در موقعیت آفساید به توپ نرسیده و گل در دقیقه ۸۴ مورد قبول قرار گرفت.

در دقایق باقی مانده از نیمه دوم طارمی تازه نفس تلاش داشت با پاس‌های کوتاه سرعت خط حمله تیمش را بالا ببرد و برای خود فرصت گلزنی ایجاد کند که یک اتفاق بازی تحت تاثیر قرار داد.

روی ارسال به محوطه جریمه بیسکک سعی داشت با ضربه سر آن را دفع کند که توپ به دستش برخورد کرد و با اعتراض بازیکنان جنوا این صحنه مورد بازبینی قرار گرفت. داور بعد از بررسی این موقعیت از طریق نمایشگر کنار زمین، خطای پنالتی را به سود اینتر اعلام کرد.

جونیور مسیاس ۳۳ ساله پشت این ضربه حساس ایستاد و زومر با تشخیص درست موفق شد ضربه او را مهار کند، اما در ریباند مهاجم سابق میلان توانست با ضربه پای راست توپ را در دقیقه ۹۰+۵ به گل تساوی تبدیل کند.

در لحظات باقی مانده از وقت‌های اضافه اینتر موفق نشد تغییری در نتیجه بازی حاصل کند در نهایت به کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه رضایت داد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون