تصمیم بحث برانگیز در نقش جهان؛ جدیدترین جنجال فوتبال ایران کلید خورد

تصمیم بحث برانگیز در نقش جهان؛ جدیدترین جنجال فوتبال ایران کلید خورد
محمدمهدی محبی موفق شد در دقیقه ۳۰ دروازه چادرملو را باز کند، اما پرچم کمک داور مسابقه بالا بود.
کد خبر: ۳۰۸۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

محمدمهدی محبی موفق شد در دقیقه ۳۰ دروازه چادرملو را باز کند، اما پرچم کمک داور مسابقه بالا بود.

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های لیگ برتر در حالی از روز گذشته آغاز شد که برخلاف ادعای مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فقط امکان برگزاری دو دیدار استقلال و پرسپولیس مقابل حریفانشان با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی مهیا شد. 

در این شرایط تیم فوتبال سپاهان از ساعتی پیش در ورزشگاه نقش جهان به مصاف میهمان خود چادرملو اردکان رفته که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد. 

اما صحنه بحث برانگیز این مسابقه در دقیقه ۳۰ اتفاق افتاد جایی که محمدمهدی محبی با فرار از چنگ مدافعان میانی حریف یزدی در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار گرفت و موفق شد دروازه شاگردان سعید اخباری را باز کند، اما پرچم کمک داور بالا بود تا این گل پذیرفته نشود. 
 
مرور تصاویر آهسته، اما جدیدترین جنجال فوتبال ایران را نشان می‌دهد؛ جایی که به نظر می‌رسد محمدمهدی محبی مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه چند متری در عرض طی می‌کند به عمق می‌رود و در لحظه جدا شدن از مدافعین حریف و ارسال پاسخ آریا یوسفی به نظر می‌رسد که در آفساید قرار ندارد.

بی‌شک سپاهانی‌ها خودشان را به دلیل عدم وجود سیستم کمک داور ویدیویی در این بازی متضرر می‌دانند و در پایان مسابقه اگر شاگردان مورایس نتوانند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند جنجال جدیدی در فوتبال ایران به دلیل عدم رعایت عدالت و استفاده از وی‌ای‌آر تنها در دو بازی استقلال و پرسپولیس به راه خواهد افتاد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون