فرار جواد نکونام از یادگاری تلخ ۳ استقلالی

فرار جواد نکونام از یادگاری تلخ ۳ استقلالی
سرمربی استقلال باید از یادگاری تلخی که همتایانش برای او میراث گذاشته‌اند، فرار کند.
کد خبر: ۲۹۵۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

استقلال بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در حالی آغاز خواهد کرد که در تاریخ برگزاری این مسابقات جزو تیم‌هایی محسوب می‌شود که کمترین باخت را در هفته اول داشته است.

آبی پوشان پایتخت تا تابستان سال ۱۳۹۶ و هفته اول هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، هرگز در روز نخست این مسابقات شکست نخورده بودند، اما این طلسم در آبادان مقابل صنعت نفت شکسته شده و علیرضا منصوریان سرمربی وقت استقلال به نخستین سکانداری تبدیل شد که در هفته اول پیکار‌های لیگ برتر همراه با این تیم ناکامی را تجربه کرد.

این اتفاق تابستان سال ۱۳۹۸ برای دومین مرتبه تکرار شد و استقلال با آندره آ استراماچونی لیگ نوزدهم را استارت زد تا در همان هفته نخست مقابل ماشین سازی تبریز شکست بخورد. استقلال تابستان سال ۱۴۰۱ و در هفته افتتاحیه لیگ بیست و دوم هم ناکامی را به چشم دید و این بار نوبت ریکاردو ساپینتو بود تا کارش در جمع آبی‌پوشان تهرانی را با ناکامی مقابل سپاهان استارت بزند.

حالا جواد نکونام دومین فصل سرمربیگری خود در استقلال را سپری می‌کند. او تابستان پارسال در هفته نخست، صنعت نفت آبادان را شکست داد و حالا قطعاً در جدال مقابل شمس آذر تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا خاطره تلخ منصوریان، استراماچونی و ساپینتو تحت هیچ شرایطی برایش تکرار نشود.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون