پیام دردناک بوکسور جنجالی: دست از آزار من بردارید!

پیام دردناک بوکسور جنجالی: دست از آزار من بردارید!
ایمان خلیف، بوکسور جنجالی الجزایری، از مردم خواست که دست از آزار دادن و قلدری کردن برای ورزشکاران بردارند.
کد خبر: ۲۹۵۲۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

ایمان خلیف به یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های حاضر در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبدیل شده و صحبت‌های زیادی پیرامون مبارزه او با حریف ایتالیایی‌اش مطرح شد که واکنش بسیاری از چهره‌های شناخته شده ورزشی و غیر ورزشی را هم به دنبال داشت.

این بوکسور زن الجزایری حالا نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده است. او در گفتگو با شبکه تلویزیونی SNTV در این باره اظهار داشت: «پیامی برای تمام مردم در سراسر دنیا دارم و از آنها می‌خواهم که به اصول المپیک پایبند باشند و دست از آزار دادن ورزشکاران بردارند، چون این کار عواقب بسیار زیادی دارد.

چنین رفتار‌ها و آزار‌هایی می‌تواند افراد را نابود کند، می‌تواند ذهنیت آنها را بکشد و روحیه و منطق‌شان را از بین ببرد. چنین رفتار‌هایی می‌تواند بین مردم شکاف بیندازد. به همین دلیل است که از همه می‌خواهم دست از آزار دادن بردارند.»

پیام دردناک بوکسور جنجالی: دست از آزار من بردارید!

خلیف پیش از این در مسابقات جهانی به دلیل انجام آزمایش تستسترون کنار گذاشته شده بود، اما مسابقات المپیک دستورالعمل متفاوتی دارد و به همین دلیل او اجازه پیدا کرد که در این مسابقات حضور پیدا کند. مسئولان برگزاری مسابقات تاکید دارند که او به عنوان یک زن به دنیا آمده و جنسیتش در پاسپورتش هم به همین ترتیب است.

او تاکید دارد که خانواده‌اش بسیار نگران شرایطش هستند و مدعی شده است که استفاده از شبکه‌های اجتماعی در طول مسابقات المپیک برای محافظت از ورزشکاران الجزایری و حفظ سلامت روان آنها ممنوع اعلام شده است. او گفت: «به امید خدا این بحران با یک مدال طلا به پایان خواهد رسید و این بهترین پاسخ خواهد بود.»

توهین و آزار‌ها از سوی افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی علیه او ادامه دارد و شاید همین باعث شد که پدر او در شبکه تلوزیونی فرانسوی زبان BFMTV حاضر شود. او درباره جنجال به وجود آمده گفت: «فرزند من دختر است. او به عنوان یک دختر بزرگ شد. او دختری قوی است و به سختی برای کارش تلاش کرده و بسیار شجاع است. حریف ایتالیایی که برابر او قرار گرفت توانایی شکست دادن دختر من را نداشت، چون دخترم خیلی قدرتمندتر بود و او خیلی ضعیف بود.»

پدر ایمان خلیف همچنین گواهی تولد او را در این شبکه تلویزیونی نشان داد و گفت: «او زن است. همه ما مدارکی داریم که شامل گواهی تولد او هم می‌شود.»

پیام دردناک بوکسور جنجالی: دست از آزار من بردارید!

این بوکسور حاضر در مسابقات المپیک چند روز قبل هم در گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های عربی در حالی که اشک می‌ریخت اظهار داشت: «پس از جنجال رسانه‌ای و پیروزی من، احساس متناقضی از خوشحالی و خشم داشتم. صادقانه باید بگویم که مواجهه با چنین شرایطی اصلا آسان نیست. این رفتار‌ها شرافت انسانی را زیر سوال برده است.»

خلیف این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی سه‌شنبه شب راهی دیدار فینال شود. او پیش از این مدال برنزش را قطعی کرده و حالا باید برای دستیابی به جایگاهی بالاتر بجنگد.

پیام دردناک بوکسور جنجالی: دست از آزار من بردارید!

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون